Αν έχετε ξεκινήσει δίαιτα και στην πορεία συνειδητοποιείτε ότι δεν χάνετε τα περιττά κιλά, ίσως χρειάζεται να εντοπίσετε τα τρόφιμα που τη χαλούν και σας γεμίζουν με κρυφές θερμίδες παρόλο που είναι υγιεινά και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Ελαιόλαδο. Ναι μεν είναι υγιεινό αλλά χαρίζει αρκετές θερμίδες αν το χρησιμοποιείτε σε μεγάλες ποσότητες. Σκεφτείτε μόνο ότι μία κουταλιά της σούπας λάδι μας δίνει περίπου 135 θερμίδες.

Κριτσίνια και κράκερς. Είναι ιδανικά σνακ αλλά έχουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά αυτή του ψωμιού.

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί. Μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών θεωρείται αρκετή. Τόσο οι ξηροί καρποί όσο και τα αποξηραμένα φρούτα θα πρέπει να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες καθώς είναι πλούσια σε θερμίδες.

Χειροποίητες μπάρες δημητριακών. Εάν παρασκευάσετε τις μπάρες στο σπίτι θα μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα ζάχαρης, ωστόσο πρέπει να είστε προσεκτικοί και με τα υπόλοιπα συστατικά καθώς η βρώμη, οι ξηροί καρποί, τα αποξηραμένα φρούτα, το ταχίνι ή το έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Smoothies φρούτων. Μπορεί να είναι υγιεινά και να έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όμως περιέχουν και πολλές θερμίδες ειδικά αν προσθέτετε γάλα, γιαούρτι, παγωτό, μέλι ή σιρόπι.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας