Μπορεί τον χειμώνα να μην νιώθουμε έντονη την ανάγκη να πίνουμε νερό, όμως η συχνή ενυδάτωση του οργανισμού έχει κομβική σημασία. Και αυτό γιατί εύκολα μπορεί να περάσουμε στο στάδιο της αφυδάτωσης – ακόμα και χωρίς να διψάμε – με αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό και τη διάθεσή μας. Τι μπορεί να προκαλέσει η αφυδάτωση;

  • Κακοσμία του στόματος. Εξαιτίας της αφυδάτωσης παράγεται μικρότερη ποσότητα σάλιου με αποτέλεσμα να βρίσκουν χώρο διάφορα βακτήρια για να αναπτυχθούν.
  • Έντονη επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης, ειδικά αν έχετε ασκηθεί ενώ είστε αφυδατωμένοι.
  • Όσο περισσότερο αφυδατωμένοι είστε τόσο λιγότερες αντοχές έχετε στην άσκηση. Φυσικά δεν μιλάμε για προχωρημένη αφυδάτωση, αλλά για ένα ποσοστό της τάξης του 2% που μπορεί να μειώσει τις αθλητικές επιδόσεις κατά 10%.
  • Ξηραίνει το δέρμα. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να ενυδατώνετε το δέρμα είναι να πίνετε αρκετό νερό. Η ποσότητα του νερού που χρειάζεστε εξαρτάται από τις καθημερινές συνήθειες, π.χ. από το αν περπατάτε πολύ λόγω της δουλειάς σας ή αν πίνετε πολλούς καφέδες, που είναι διουρητικοί.
  • Μπορεί να επηρεάσει ακόμα και την ικανότητα στην οδήγηση, μειώνοντας τα αντανακλαστικά.
  • Προκαλεί κούραση, αδυναμία και ζαλάδα μιας και μειώνεται η κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο.
  • Αν αισθανθείτε πως πίνοντας νερό, φτιάχνει η … διάθεσή σας, δεν είναι η ιδέα σας, αφού η αφυδάτωση είναι πιθανό να προκαλέσει πονοκέφαλο αλλά και εκνευρισμό.
  • Συχνές είναι και οι κράμπες στα πόδια, εξαιτίας της μειωμένης ροής του αίματος.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας