Τέσσερα τρικ για να επιταχύνεις άμεσα τον μεταβολισμό σου

Φυτικές ίνες. Δύο λέξεις αλλά μία ουσία ικανή να εκτοξεύσει τον μεταβολισμό σου σε άλλο επίπεδο και να συμβάλει στην καλή υγεία του οργανισμού σου.

Όπως υποστηρίζει η διατροφολόγος και συγγραφέας του bestseller The F-Factor Diet, Tanya Zuckerbrot, υποστηρίζει πως η υψηλή κατανάλωση φυτικών ινών (περίπου 35 γρ. ημερισίως) μπορεί να εκτινάξει τον μεταβολισμό στα ύψη.

Πώς μπορείς να το καταφέρεις αυτό;

1. Πρωινό:

Ένα μπολ με βρώμη και φρούτα βοηθάει αρκετά για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

2. Βάλε λίγο τσία στη ζωή σου

Μόλις μία κουταλιά της σούπας chia seeds περιέχει 6 γρ. φυτικών ινών. Ακόμα, περιέχει και πρωτείνη και Ω3 λιπαρά.

Έτσι, μπορείτε να το προσθέτε στη βρώμη ή στο γιαούρτι, στη φρουτοσαλάτα ή ακόμα και στα smoothies..

3. Φρούτα και λαχανικά με τη φλούδα τους

«Η φλούδα των φρούτων και των λαχανικών περιέχει συνήθως τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των φυτικών ινών», λέει η διατροφολόγος.

4. Προσέξτε καλά τις ετικέτες των προϊόντων

Οι ετικέτες στα προϊόντα έχουν λόγο ύπαρξης. Δεν είναι… τυπική διαδικασία. Μην… ντρέπεστε να διαβάσετε τα διατροφικά στοιχεία.

«Ο καλύτερος τρόπος να σιγουρευτείς ότι η διατροφή σου περιέχει αρκετές φυτικές ίνες είναι να κοιτάξεις τις ετικέτες όταν επιλέγεις σνακ», συμβουλεύει η Tanya. Προτιμούμε δημητριακά και ζυμαρικά με φυτικές ίνες, χωρίς μεγάλες ποσότητες σακχάρων, νατρίου και κορεσμένων λιπαρών.