Τελικά πόσα αυγά μπορούμε να φάμε το Πάσχα;

Πόσα να απολαύσουμε χωρίς τύψεις

Το έθιμο των ημερών επιτάσσει τα κόκκινα, βαμμένα αυγά να βρίσκονται στο τραπέζι από το βράδυ της Ανάστασης. Κι ενώ μπορούμε να τσουγκρίσουμε όσα θέλουμε ελεύθερα, τελικά πόσα μπορούμε να φάμε;

Σύμφωνα με την Iatropedia, σε γενικές γραμμές, αν είμαστε υγιείς, είναι καλύτερο να μην καταναλώνουμε περισσότερο από 300 mg χοληστερόλης ημερησίως. Ένα μεσαίου μεγέθους αυγό περιέχει περίπου 186 mg χοληστερόλης, ποσότητα που αντιστοιχεί στο 62% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης για έναν ενήλικα.

Εάν κάποιος έχει διαβήτη, υψηλή χοληστερόλη ή καρδιοπάθεια, καλό είναι να περιορίσει την ημερήσια πρόσληψη χοληστερόλης σε λιγότερο από 200 mg την ημέρα. Αν σας αρέσουν τα αβγά, καταναλώστε μόνο τα ασπράδια τα οποία δεν περιέχουν χοληστερόλη.

Σύμφωνα με όλες τις σύγχρονες επιστημονικές ενδείξεις, είναι απόλυτα ασφαλές να καταναλώνει κανείς έως και 3 αβγά καθημερινά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας, ωστόσο, είναι καλύτερο να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.