Πώς θα βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας και κυρίως πώς θα εξαλείψετε μια ενοχλητική συνήθεια για όσους κοιμούνται μαζί σας; Δείτε ποιες τεχνικές είναι αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση του ροχαλητού. 

  1. Το αλκοόλ μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση, επομένως περιορίστε την ποσότητα που καταναλώνετε.
  2. Κόψτε το κάπνισμα, που αποτελεί συχνή αιτία ροχαλητού καθώς οι καπνιστές έχουν φλεγμονές στους αεραγωγούς.
  3. Φροντίστε να καταναλώνετε ελαφρύ γεύμα πριν τον ύπνο και να έχετε φάει τουλάχιστον 2 ώρες πριν ξαπλώσετε.
  4. Πιθανόν το ροχαλητό να προκαλείται από κάποιο αναπνευστικό πρόβλημα, επομένως καλό είναι να επισκεφθείτε τον γιατρό σας.
  5. Διατηρήστε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα.
  6. Φροντίστε να υπάρχουν τα κατάλληλα επίπεδα υγρασίας στο δωμάτιό σας, ειδικά αν χρησιμοποιείτε κλιματισμό που ξηραίνει τον αέρα. Ο ξηρός αέρας προκαλεί περισσότερες συσπάσεις του λάρυγγα, επιδεινώνοντας το ροχαλητό.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας