Πώς να… απαλλαγείτε από το ροχαλητό – Δείτε έξι τρόπους

Το ροχαλητό μπορεί να εξελιχθεί σε… εφιάλτη για όποιον κοιμάται στο ίδιο δωμάτιο με εκείνον που ροχαλίζει, επομένως δεν είναι άσχημη ιδέα να δοκιμάσει κανείς να το καταπολεμήσει. Δείτε 6 τρόπους:

Προσπαθήστε να κρατήσετε… κλειστό το στόμα σας. Καθώς είμαστε προορισμένοι να αναπνέουμε από τη μύτη, όταν κοιμόμαστε με ανοιχτό το στόμα, ο αέρας που εισέρχεται «χτυπά» στην ιστό του μαλακού ουρανίσκου να πάλλεται και να προκαλεί τον χαρακτηριστικό ήχο του ροχαλητού. Για να αποφύγετε τα παραπάνω δοκιμάστε να κρατήσετε κλειστό το στόμα με ειδικό υποσιαγώνιο «λουρί».

Ξεβουλώστε τη μύτη σας, χρησιμοποιώντας λόγου χάρη αλατόνερο ή άλλα σπρέι που λειτουργού αποφρακτικά. Το κάπνισμα και το αλκοόλ προκαλούν ρινική συμφόρηση, αλλά αν δεν μπορείτε να το κόψετε, δοκιμάστε να μην καπνίζετε 4 ώρες πριν τον ύπνο και περιορίστε το αλκοόλ σε δύο ημέρες την εβδομάδα.

Βελτιώστε το βάρος σας, καθώς το επιπλέον βάρος επιδεινώνει το ροχαλητό.

Ελέγξτε τη γνάθο σας, καθώς αν έχετε ρετρογναθισμό (το σαγόνι δηλαδή είναι πιο μέσα από το υπόλοιπο πρόσωπο) το ροχαλητό επιδεινώνεται.

Κοιμηθείτε στο πλάι και όχι ανάσκελα, επενδύοντας σε ένα μαξιλάρι που να σας προδιαθέτει να κοιμάστε στο πλευρό σας ή εφαρμόζοντας ένα… μπαλάκι του τένις στο πίσω μέρος της πιτζάμας σας.

Επισκεφθείτε τον γιατρό για να διαπιστώσετε αν έχετε υπνική άπνοια, δηλαδή ο ουρανίσκος κλείνει τελείως και σταματάτε να αναπνέετε για 10 δευτερόλεπτα. Η υπνική άπνοια εκτός του ότι προκαλεί ροχαλητό είναι επικίνδυνη για την υγεία καθώς συνδέεται με κακή ποιότητα ύπνου, με υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας, η οποία με τη σειρά της μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη και κατάθλιψη.