Για να περάσει γρήγορα το κρυολόγημα χρειάζεται ξεκούραση, πολλά υγρά και τις σωστές τροφές. Μερικές από αυτές είναι γνωστές, πιθανόν και από τις συνταγές της… γιαγιάς μας.

Κοτόσουπα. Η κοτόσουπα είναι το κατεξοχήν πιάτο που τρώμε όταν είμαστε κρυωμένοι. Η ζεστή σούπα επιταχύνει την κίνηση της βλέννας στη μύτη με αποτέλεσμα την πιο γρήγορη αποφόρτιση του συναχιού.

Πρωτεΐνες. Τα αυγά (όχι τα τηγανητά), το στήθος κοτόπουλου, τα μανιτάρια ανήκουν στις ελαφριές πρωτεΐνες που βοηθούν στην περίπτωση του κρυολογήματος.

Χυμοί φρούτων και smoothies. Τόσο οι χυμοί φρούτων όσο και τα smoothies λαχανικών έχουν τις απαραίτητες βιταμίνες, τα αντιοξειδωτικά και τα μεταλλικά στοιχεία που έχει ανάγκη ο οργανισμός για να επανέλθει.

Πράσινο τσάι ή τσάι του βουνού. Προτιμήστε τσάι χωρίς καφεΐνη για να εφοδιαστείτε με όλα τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.

Γλυκοπατάτες. Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε Β καροτίνη, την οποία ο οργανισμός μετατρέπει σε βιταμίνη Α μετά την κατανάλωση. Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας