Αν σας λείπει σίδηρο και δεν συμπαθείτε ιδιαίτερα το κρέας, το οποίο αποτελεί μια από τις βασικότερες πηγές του, δοκιμάστε εκείνα τα λαχανικά, τα όσπρια ή τα φρούτα που είναι πλούσια σε σίδηρο.

Αν ωστόσο, τρώτε ελάχιστο κρέας θα πρέπει να αυξήσετε την ποσότητα των τροφών που προσλαμβάνετε, για να απορροφήσει ο οργανισμός σας όσο σίδηρο έχει ανάγκη. 

Αυτές είναι οι εξής:

  • Θαλασσινά
  • Όσπρια (ιδίως φασόλια)
  • Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι
  • Αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες και βερίκοκα
  • Εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά, ψωμιά και ζυμαρικά
  • Αρακάς

Για να απορροφά ο οργανισμός το σίδηρο δοκιμάστε να τρώτε μαζί τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως μπρόκολο, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια, φυλλώδη λαχανικά, πεπόνια, πορτοκάλια, πιπεριές, φράουλες, μανταρίνια, ντομάτες.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας