Ποια είναι τα πιο… υγιεινά ποτά;

Μπορεί μέχρι στιγμής να έχετε καταναλώσει αρκετό αλκοόλ λόγω των γιορτών, όμως, αν θέλετε από εδώ και πέρα να κινηθείτε πιο… συντηρητικά, καλό θα είναι να επιλέξετε τα ποτά εκείνα που είναι πιο ελαφριά ή έχουν λιγότερες θερμίδες. Ας δούμε μερικά από αυτά.

Σαμπάνια. Περιέχει πολυφαινόλες, και πολύ λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με το κρασί. Συνεπώς, αποτελεί τέλεια βάση για κοκτέιλ, αλλά και για ένα απλό ποτό. Μάλιστα, κάποιες έρευνες υποδεικνύουν ότι ορισμένα συστατικά της μπορεί να ενισχύουν και την μνήμη.

Κόκκινο κρασί. Ναι, δεν θα σταματήσουμε να το λέμε ποτέ: το κόκκινο κρασί έχει οφέλη για την καρδιά μας. Και κανονικά δεν θα χρειαζόταν να το αναλύσουμε περισσότερο, επειδή ποιος δεν αγαπά το κόκκινο κρασί; Αλλά αν θέλουμε να γίνουμε συγκεκριμένοι, τα οφέλη αυτά οφείλονται στο αντιοξειδωτικό ρεσβερατρόλη.

Βότκα. Η βότκα είναι χαμηλότερη σε θερμίδες σε σχέση με άλλα ποτά. Συνεπώς, αν θέλουμε να απολαύσουμε ένα δυνατό, αλλά όχι παχυντικό ποτό, την πίνουμε με λίγο πάγο. Αν θέλουμε να φτιάξουμε κοκτέιλ – και πάντα θέλουμε να φτιάξουμε κοκτέιλ – την αναμειγνύουμε με σόδα και φρέσκο χυμό λεμονιού.

Light μπύρα. Και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, και χαμηλότερη σε θερμίδες σε σχέση με την κανονική μπύρα. Αν, λοιπόν, θέλετε να αποφύγετε το σκληρό αλκοόλ, η light μπύρα είναι η καλύτερη επιλογή σας.

Τεκίλα. Εδώ τα πράγματα γίνονται περίεργα. Δεν συνιστούμε να πιείτε τεκίλα ως ποτό, επειδή όσοι από εμάς ξέρουμε τι συμβαίνει όταν η τεκίλα καταναλώνεται ως ποτό, δεν θέλουμε να το ξαναζήσουμε. Αλλά: ως σφηνάκι, είναι η καλύτερη επιλογή σε σχέση με περίεργα κοκτέιλ που έρχονται στο σέικερ και είναι φορτωμένα με ζάχαρη.

Και, προφανώς, δεν ξεχνάμε ότι ανάμεσα στα ποτήρια πίνουμε πάντα ένα μεγάλο ποτήρι νερό!

Πηγή: iatronet.gr