Ολόκληρο αυγό ή μόνο ασπράδι; Τι είναι προτιμότερο τελικά;

Ολόκληρο αυγό ή μόνο το ασπράδι; «Ιδού η απορία», που θα αναρωτιόταν ρητορικά ο Άμλετ στο ομώνυμο έργο του Ουίλιαμ Σέξπιρ.

Διαιτολόγος έρχεται να απαντήσει στον… δυσεπίλυτο, μέχρι τώρα, γρίφο θέτοντας ένα ακόμα ερώτημα: Είναι όντως τόσο ανθυγιεινός ο κρόκος;

Με ανάρτησή της στο Instagram, η Jo Hollington συγκρίνει τις θρεπτικές ουσίες που περιέχουν τα ασπράδια σε αντιδιαστολή με ένα ολόκληρο το αυγό.

Όπως θα δείτε, το ασπράδι έχει λιγότερες θερμίδες από το ολόκληρο αυγό αλλά έχει και μικρότερη διατροφική αξία καθώς δεν περιέχει καθόλου βιταμίνες.

Lots of clients ask whether they should just eat the white, or the whole egg? 🍳 as you can see, the yolk is the main source of fat (and cholesterol), however it is the source of most of the nutrition. I would always suggest eating the whole egg 🍳. For the general population I would suggest that you don’t eat more that 2 eggs a day and I would suggest you don’t eat eggs every day of the week. . . . Some people’s protein requirements are quite high (or they need to eat a lot more protein to achieve a nutritional goal such as muscle gain) and in that case I would sometimes suggest an extra egg white or two could be added to an omelette for example. As it’s a good way to add nearly pure protein without adding any more fat. 💛 #nutritionme

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jo Hollington | Dietitian (@nutritionme_uk) στις