Δέκα τροφές που μπορούν να γίνουν «όπλο» κατά της αντιγήρανσης

Μπορεί η ηλικία να μετριέται σε κάτι απτό, τα χρόνια, υπάρχουν όμως και άλλοι παράγοντες που μπορεί να μην αλλάζουν τον αριθμό που μπορεί να γράφει μία ταυτότητα, αλλάζουν όμως το πώς ένας άνθρωπος φαίνεται.

Η υγεία λοιπόν που αποπνέει κάθε άνθρωπος είναι ένας σημαντικότατος παράγοντας για την ηλικία του καθένα, με δέκα τροφές να κρίνονται ως καθοριστικές για το πώς ένας άνθρωπος γερνάει.

Τα πράσινα λάχανα -μια μεγάλη πολύμορφη οικογένεια- είναι απαραίτητα για το διαιτολόγιο όσων έχουν περάσει τα τριάντα καθώς δρουν ευεργετικά στο δέρμα και στις αρθρώσεις. Σε αυτή την οικογένεια ανήκουν το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και πολλά άλλα λαχανικά.

Τα εσπεριδοειδή φρούτα – πλούσια σε βιταμίνη C – είναι κατεξοχήν αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές τροφές.

Τα μπαχαρικά – όπως ο κουρκουμάς, το δενδρολίβανο και η κανέλα θεωρούνται επίσης εγγύηση για τη μείωση των φλεγμονών

Τα αυγά είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές πρωτεϊνών . Μας προστατεύουν από την οστική απώλεια καθώς είναι πλούσια σε χολίνη, βιοτίνη και πρωτεΐνη.

Η κατανάλωση οστράκων πλούσια σε ψευδάργυρο είναι απαραίτητα για την ερωτική διάθεση που μειώνεται με τη ηλικία.

Οι ξηροί καρποί -σημαντική πηγή πρωτεϊνών, ινών και καλών λιπαρών- εγγυώνται μακροζωία και καταπολεμούν τη χοληστερόλη.

Το κεφίρ, το τυρί και το γιαούρτι είναι πηγές ασβεστίου και σωτήριες τροφές για το έντερο.

Τα κολλαγόνο -μια πρωτεΐνη που κάνει το δέρμα ελαστικό και τις αρθρώσεις δυνατές- παράγεται μέσα από την κατανάλωση λιπαρού ψαριού και σούπας.

Τα λιπαρά ψάρια – όπως σολομός, τόνος, σαρδέλες- ενισχύουν την πνευματική μας υγεία, και τη «δύναμη του εγκεφάλου».

Για την καλύτερη απορρόφηση της Β12 -η οποία απορροφάται ολοένα και πιο δύσκολα με το πέρασμα του χρόνου- ενδείκνυνται εμπλουτισμένα δημητριακά με γάλα.

Πηγή: economistas.gr