Αυτές είναι οι τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Θαύματα και άμεση απώλεια κιλών υπόσχονται πολλές δίαιτες. Υπάρχουν και πολλές τροφές που βοηθούν σημαντικά στην απώλεια βάρους.

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, ωστόσο, τόσο με τις δίαιτες, όσο βέβαια και με τις τροφές που «υπόσχονται» χάσιμο κιλών.

Η Medical News Today έφτιαξε μία λίστα, με τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε, υγιεινά και με ασφάλεια. Δείτε, ποιες είναι αυτές.

Αμύγδαλα

Είναι γνωστό ότι οι ξηροί καρποί, βοηθούν στον έλεγχο του βάρους. Όμως, τα αμύγδαλα συγκεκριμένα, περιέχουν σημαντικές θρεπτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων φυτικών ινών, βιταμίνης Ε, μαγγανίου και μαγνησίου, που τα καθιστά την τέλεια επιλογή σνακ, όταν βρίσκεστε σε δίαιτα.

Φιστίκια Βραζιλίας

Τα έχετε ακούσει; Αν όχι, πρόκειται για ένα είδος ξηρού καρπού, που τα κατατάσσουν στην κατηγορία των superfoods, λόγω της υψηλής θρεπτικής αξίας τους. Τα φιστίκια Βραζιλίας, μεταξύ άλλων, βοηθούν και στο αδυνάτισμα, καθώς περιέχουν θρεπτικά συστατικά όπως οι ίνες, οι πρωτεΐνες και οι πολύπλοκοι υδατάνθρακες. Μία μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να σας χορτάσει. Προσοχή, μην τα τρώτε με τις χούφτες, διότι έχουν πολλές θερμίδες και στο τέλος θα φέρετε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Φακές

Κι, όμως, σύμφωνα με τους διατροφολόγους οι φακές θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά! Επίσης, μία μερίδα φακές θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα χοληστερόλης υπό έλεγχο. Προτιμήστε την για μεσημεριανό.

Βρώμη

Είναι από τα πιο υγιεινά δημητριακά. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, μαγγάνιο, θειαμίνη (βιταμίνη Β1) και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά.

Γλυκοπατάτα

Ακόμη μία τροφή, πλούσια σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και βιταμίνη C. Επιλέξτε να συμπεριλαμβάνεται στο βραδινό σας γεύμα.

Λάχανο

Ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και πολύτιμη πηγή φυλλικού οξέος, βιταμίνης Κ, β-καροτίνης και βιταμίνης C.

Μούρα

Είναι γνωστά για τη σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης C. Μια χούφτα φρέσκα μούρα κάθε απόγευμα, βοηθά τον οργανισμό να αδυνατίσει εύκολα και με διάρκεια, σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου.

Στήθος κοτόπουλο

Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τρόφιμα, πλούσιο σε πρωτεΐνη και χαμηλά λιπαρά.

Τόνος

Είναι ένα ψάρι με χαμηλά λιπαρά και πλούσιο σε πρωτεΐνη. Όπως ο σολομός, έτσι και ο τόνος, είναι επίσης πολύ καλή πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως και πολύτιμων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Αβγά

Από τις πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές. Περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά, ενώ τα ασπράδια είναι σχεδόν καθαρή πρωτεΐνη.