15-04-2021

Οι «χρυσές» συμβουλές για να επανέλθεις μετά από… την κραιπάλη των γιορτών

Μπορεί κάθε χρόνο να λέμε πως τα Χριστούγεννα δεν θα φάμε πολύ για να «κρατήσουμε» δυνάμεις και για την Πρωτοχρονιά, ωστόσο κάτι τέτοιο δύσκολο συμβαίνει.

Λίγο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι που πάντα είναι παραφορτωμένο, λίγο το ότι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες υπάρχουν σε κάθε γωνιά του σπιτιού, καταλήγετε συνειδητοποιείτε πως έχετε φάει ήδη περισσότερο από όσο θέλατε χωρίς να έχει έρθει καν η Πρωτοχρονιά.

Σε περίπτωση, λοιπόν, που θέλετε να κάνετε μία μίνι αποτοξίνωση αυτές τις μέρες που απομένουν μέχρι την επόμενη κραιπάλη των εορτών, τότε ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.

Τι πρέπει να φας

Κάντε πέρα το κρέας και τα γλυκά και φάτε φρούτα και λαχανικά.

Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν σημαντική πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών που «κρατούν» το σώμα υγιές και το ανοσοποιητικό σύστημα ενισχυμένο.

Βασικές βιταμίνες και μέταλλα που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας είναι οι βιταμίνες C και B9 καθώς και το κάλιο. Για τον λόγο αυτό πείτε «ναι» στο μπρόκολο, στα λαχανάκια Βρυξελλών, στις «πρασινάδες», στο σπανάκι, στο καλαμπόκι και τα μπιζέλια.

Προτιμήστε επίσης τα φρούτα εποχής, καθώς λόγω την θρεπτικών συστατικών τους διατηρούν υγιές το έντερο και βοηθούν σε προβλήματα δυσκοιλιότητας και πέψης.

Πιες πολύ νερό

Πέρα του ότι με το νερό διατηρείτε το σώμα σας ενυδατωμένο, βοηθάτε με αυτό και στην εξάλειψη των τοξινών.

Αν, λοιπόν, το έχετε παρακάνει με τα αλμυρά τα Χριστούγεννα, το νερό θα σας βοηθήσει και με τα προβλήματα στο πεπτικό σύστημα και το φούσκωμα.

Άσκηση

Η άσκηση είναι εξαιρετικά σημαντική για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές και μακριά από ασθένειες.

Επίσης, αν αισθάνεστε κάποιο φούσκωμα, η γυμναστική θα σας βοηθήσει με τους πόνους στο στομάχι και θα σας κάνει να νιώσετε περισσότερη ευεξία. Τέλος, μην ξεχνάμε πως με την άσκηση καίμε θερμίδες και λίπος από όσα έχουμε φάει αυτές τις γιορτινές μέρες.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ