Η κούραση της δουλειάς, το τρέξιμο για τις υποχρεώσεις αλλά και ο καιρός με την πάροδο των χρόνων «αδυνατίζουν» την μνήμη σου. Μάθε πως μπορείς να βελτιώσεις την εγκεφαλική σου λειτουργία και να είσαι συγκεντρωμένος όλη την ημέρα. Αυτές οι 5 τροφές θα σε βοηθήσουν:

1. Επέλεξε τρόφιμα ολικής αλέσεως: Όπως ολόκληρο το σώμα, έτσι και ο εγκέφαλος χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει. Η ικανότητα της συγκέντρωσης έρχεται από κατάλληλες πηγές ενέργειας – με την μορφή γλυκόζης στο αίμα προς τον εγκέφαλο. Για να ενισχύσεις την λειτουργία του εγκεφάλου σου, βάλε στην διατροφή σου καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως, τα οποία αυξάνουν σταθερά την γλυκόζη στο αίμα κρατώντας την νοητική σου εγρήγορση όλη την ημέρα. Ξεκίνησε την μέρα σου με ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως ψωμί ολικής αλέσεως με μέλι ή δημητριακά ολικής αλέσεως συνδυασμένα με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα.

2. Βάλε στην διατροφή σου λιπαρά ψάρια: Κάποια λιπαρά οξέα που είναι σημαντικά για τον οργανισμό δεν μπορούν να παραχθούν μόνα τους. Σε αυτό βοηθάνε τα ψάρια. Κατανάλωσε ψάρια όπως ο σολομός , η πέστροφα , το σκουμπρί , η ρέγκα και οι σαρδέλες που περιέχουν ΕΡΑ και DHA. Άλλες πηγές πλούσιες σε καλά λιπαρά οξέα είναι ο λιναρόσπορος, το ελαιόλαδο, το λάδι σόγιας και τα φασόλια σόγιας. Τα καλά λιπαρά οξέα έχουν ευεργετική δράση στην λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς και γενικά στο σύνολο της υγείας μας. Πολλές έρευνες ενοχοποιούν τα χαμηλά επίπεδα DHA για την αύξηση κινδύνου απώλειας μνήμης και δημιουργία Αlzheimer.

3. Ωρα για λίγα βατόμουρα: Σύμφωνα με έρευνες τα βατόμουρα βοηθούν στην ενίσχυση της μνήμης ή στην μακροπρόθεσμη καθυστέρηση της απώλειας μνήμης. Ένα σνακ με γιαούρτι και βατόμουρα είναι η καλύτερη λύση!

4. Φάε περισσότερες ντομάτες: Υπάρχουν ισχυρά στοιχεία τα οποία αναφέρουν πως το λυκοπένιο που περιέχουν οι τομάτες είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να προστατέψει τα κύτταρα του εγκεφάλου. Οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τα εγκεφαλικά κύτταρα και μπορεί να οδηγήσουν σε άνοια και νόσο Αlzheimer. Φτιάξε μια δροσιστική σαλάτα με τομάτα και απόλαυσε το γεύμα σου!

5. Η επιλογή σου είναι το μπρόκολο: Το μπρόκολο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ που είναι γνωστό πως δρα ευεργετικά στην νοητική λειτουργία και βελτιώνει την εγκεφαλική ενέργεια. Συνδύασε το κρέας σου με μπρόκολο και άλλα πράσινα λαχανικά για ένα γεύμα πλούσιο σε βιταμίνη Κ.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας