Τρεις άστεγοι άνδρες μετά βίας στέκονται όρθιοι και μοιάζουν παραλυμένοι, μετά τη χρήση του συνθετικού ναρκωτικού δρόμου «spice».

Ο ένας άνδρας φαίνεται να κάθεται, ο άλλος είναι σκυμμένος και ο τρίτος προσπαθεί να ισορροπήσει καθιστός στον αέρα.

Το βίντεο δείχνει τις καταστροφικές συνέπειες του φτηνού ναρκωτικού «spice», το οποίο καταναλώνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από τους άστεγους της Μεγάλης Βρετανίας.

Οι αρχές έχουν σημάνει «συναγερμό» καθώς το εν λόγω ναρκωτικό οδηγεί σιγά-σιγά στον θάνατο.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας