Οκτώ βήματα για καλύτερη στύση

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Medicine, το 85% των ανδρών ηλικίας από 20 έως 39 ετών αναφέρουν ότι πάντα ή σχεδόν πάντα μπορούν να πετύχουν και να διατηρήσουν τη στύση, πράγμα που σημαίνει ότι το 15% των ανδρών κάποια στιγμή σε αυτές τις ηλικίες αντιμετώπισε δυσκολίες τουλάχιστον για μια φορά. 

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι από τους άνδρες μεταξύ 40 έως 59 ετών, μόνο το 20% πετυχαίνει μια υγιή στύση τις περισσότερες φορές.

Παρόλο που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα… αντιδράσει το ανδρικό μόριο κάθε φορά, καλό είναι να ακολουθήσει τα βήματα εκείνα που θα τον βοηθήσουν να πετύχει μια καλύτερη στύση.

  1. Επισκεφθείτε συχνά το γυμναστήριο. Αν και το τρέξιμο είναι ιδανική λύση, αποφύγετε γενικά το ποδήλατο.
  2. Κόψτε το κάπνισμα.
  3. Πιείτε καφέ, καθώς σχετική έρευνα είχε δείξει ότι οι άνδρες που πίνουν 2 με 3 κούπες καφέ φίλτρου την ημέρα δεν αντιμετώπιζαν δυσκολίες στη στυτική λειτουργία.
  4. Παραμείνετε… πιστοί, καθώς η παράλληλη σχέση ευθύνεται συχνά για στυτική δυσλειτουργία στο σεξ με τη μόνιμη σύντροφο.
  5. Διατηρήστε ένα υγιές βάρος, καθώς μια από τις ασθένειες που σχετίζονται με τα παραπάνω κιλά, ο διαβήτης, συνδέεται με προβλήματα στη στυτική λειτουργία.
  6. Περπατήστε όσο πιο συχνά μπορείτε, καθώς οι άνδρες που περπατούν συχνά έχουν λιγότερα προβλήματα στύσης.
  7. Κοιμηθείτε αρκετά.
  8. Χασμουρηθείτε ελεύθερα. Τόσο το χασμουρητό όσο και η στύση ελέγχονται από την ίδια χημική ένωση, το νιτρικό οξείδιο, το οποίο παίζει ρόλο στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και την κυκλοφορία του αίματος.