Θίασο με… Τσίπρα και Μητσοτάκη θα έκανε ο Γεωργούλης

Τι είπε για τον ρόλο «κλειδί» του Λευτέρη Κρέτσου στην υποψηφιότητά του για την Ευρωβουλή




Ο Αλέξης Τσίπρας και ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ήταν τα πολιτικά πρόσωπα που θα επέλεγε αν έκανε έναν δικό του θίασο, δήλωσε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Γεωργούλης, αποκαλύπτοντας, παράλληλα, τον ρόλο «κλειδί» που είχε υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος στην υποψηφιότητά του.

Αναλυτικότερα, ο κ. Γεωργούλης μίλησε στο onlarissa.gr σχετικά με την απόφασή του να είναι υποψήφιος στις ευρωεκλογές με τον ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι το κίνητρό του είναι να βοηθήσει στο κομμάτι του πολιτισμού και της παραγωγής ταινιών προς όφελος της χώρας μας.

Όπως αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός, ο Λευτέρης Κρέτσος ήταν το πρόσωπο που έπαιξε κομβικό ρόλο στην απόφασή του να είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής, υπογραμμίζοντας ότι ταυτίστηκε μαζί του σε ζητήματα αναφορικά με την προβολή της χώρας μέσω ταινιών. «Με κέρδισε ο συγκεκριμένος άνθρωπος», είπε.

Ερωτηθείς για το ποιους πολιτικούς θα ήθελε σε θίασό του, απάντησε: «Θα ήθελα σίγουρα και τον Τσίπρα και τον Μητσοτάκη, διότι στο θέατρο στην δραματουργία χρειάζεσαι εντάσεις και αμφίρροπες δυνάμεις. Μόνο μέσα από τις συγκρούσεις στην δραματουργία δημιουργείς καινούριους δρόμους. Οπότε θα τους έβαζα να φτιάξουν μια κυβέρνηση μαζί…».

Αναλυτικά η συνέντευξη Γεωργούλη στο onlarissa.gr:

Αλέξη, γιατί αποφάσισες να κατέβεις στις Ευρωεκλογές. Από πού προέκυψε αυτή σου η ανάγκη; Μπορεί ένας ηθοποιός να ανταποκριθεί στον ρόλο του Ευρωβουλευτή;

Ένας πολίτης μπορεί να ανταποκριθεί, γιατί όχι και ένας ηθοποιός. Για τους λόγους που αποφάσισα εγώ να κατέβω στις εκλογές, ένας ηθοποιός ίσως να ήταν και η καλύτερη λύση. Διότι όταν άρχισα να κάνω τις συζητήσεις για να κατέβω στις εκλογές, έκανα μια βασική συζήτηση με τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης τον κ. Λευτερη Κρέτσο, ο οποίος μου ανέλυσε το όλο θέμα με το cash rebate, πρόκειται για μια νομοθεσία, που επιστρέφει μέρος των εξόδων από οπτικοακουστικές παραγωγές. Στην Αμερική, την Αγγλία και την Γερμανία υπάρχει δεκαετίες τώρα. είναι κάτι πάρα πολύ γνωστό στο εξωτερικό. Δηλαδή ουσιαστικά το θεωρούν δεδομένο αυτό, ενώ εμείς στην Ελλάδα δεν το είχαμε μέχρι πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια που συναναστρέφομαι με το εξωτερικό, με την πρώτη ευκαιρία που ερχόμουν στην Ελλάδα έλεγα ότι αυτό πρέπει να γίνει.

Αυτό το πράγμα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο τα κινηματογραφικά δρώμενα, αλλά μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς τομείς, όπως πχ στα οικονομικά. Αν δηλαδή έρθουν μεγάλες παραγωγές στην Ελλάδα όπως το Mama mia μπορούν να αφήσουν πολλά χρήματα στην χώρα μας. Μια τέτοια μεγάλη παραγωγή που θα κοστίσει πχ 80 εκατομμύρια, τα 30 μπορούν να μείνουν στον τόπο μας. Μιλάμε  για μια πολύ καλοστημένη επιχείρηση η οποία επιπλέον βοηθάει και στο κομμάτι του τουρισμού, διότι γίνεται μεγάλη διαφήμιση.

Γι’ αυτόν τον λόγο κατεβαίνω στις εκλογές και γι’ αυτό με τον ΣΥΡΙΖΑ, διότι με κέρδισε ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ο κ. Κρέτσος με τον οποίο ταυτιστήκαμε πολύ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Αυτό λοιπόν μπορεί να ανοίξει περισσότερο και να γίνει ακόμη πιο δυνατό. Πρόκειται για  ένα πολύ δυνατό μέτρο που πρέπει να το υποστηρίξουμε πιο πολύ διότι δεν αφορά μόνο τους ηθοποιούς ή τους παραγωγούς αλλά αφορά τα πάντα οικονομία, τουρισμό, ανεργία και ακόμη και το πρεστίζ που μπορεί να έχει η χώρα προς τα έξω.

Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό;

Βεβαίως, πχ. η παραγωγή που παίζω τα τελευταία χρόνια, η διεθνής σειρά, The Durrells, εάν προϋπήρχε το cash rebate τα γυρίσματα της θα γινόταν εξολοκλήρου στην Ελλάδα, χωρίς αυτό χάσαμε ως χώρα την μισή παραγωγή. Έτσι χάσαμε ως τώρα πολλές παραγωγές. Συζητώντας με τον κ. Κρέτσο αποφασίσαμε να το υποστηρίξουμε αυτό το μέτρο όσο περισσότερο γίνεται και να το διευρύνουμε κάνοντας μια καινοτομία και πάνω στο θέατρο και τις παραστατικές τέχνες. Με μια καλή προσαρμογή μπορεί να γίνει και μπορούμε να το περάσουμε και στην Ευρώπη.




Η Ελλάδα έχει γενικότερα πολύ υλικό στον πολιτισμό, της λείπουν όμως τα εργαλεία για να το επικοινωνήσει αυτό όλο προς τα έξω.

Ποιος θα μπορούσε να είναι ο δικός σου ρόλος πάνω σε αυτό;

Εγώ δουλεύοντας τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, γνωρίζω το πεδίο που κινείται όλη αυτή η διαδικασία, και έτσι θα μπορέσουμε να προσεγγίσουμε καλύτερα το θέμα και να εκπροσωπήσουμε καλύτερα τις θέσεις μας ώστε να μπορέσουμε να το διευρύνουμε όλο αυτό. Χάνουμε κάτι στην μετάφραση, και δεν εννοώ την γλώσσα, αλλά το γεγονός ότι ο κάθε υπουργός όταν επιχειρούσε να το κάνει αυτό, δεν ήξερε πώς να το διαχειριστεί και πώς να το εισπράξει. Δεν το κατανοούσε. Ο κ. Κρέτσος όμως το έψαξε πολύ και έκανε δουλειά. Όσοι από την κυβέρνηση προσπάθησαν να προσεγγίσουν παραγωγούς, δεν τους έβλεπαν με καλό …μάτι γιατί πηγαίνουν όχι με το πρωτόκολλο που κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά με τον ελληνικό τρόπο που δεν περνάει στο εξωτερικό.. Πχ στην Ελλάδα ο παραγωγός παίρνει κατευθείαν τηλέφωνο τον ηθοποιό, έξω υπάρχει μια ιεραρχία, υπάρχει ο ατζέντης, αυτά δεν υπάρχουν εδώ.

Έχω κάνει δουλειές σε Αμερική και Ευρώπη, δεν είμαι η περίπτωση ενός ηθοποιού απλά που θα ήθελε να γίνει βουλευτής, αλλά είμαι ένας αρκετά γνωστός ηθοποιός έξω, που μπορεί και θα ήθελε να εκπροσωπήσει την χώρα του. Όταν βγαίνει ο πολιτισμός έξω με οποιαδήποτε μορφή είναι πολύ καλό για τη χώρα.

Είχες δοκιμάσει και τα αυτοδιοικητικά στη Λάρισα, αλλά δεν σου βγήκανε…

Ναι, είχα κατέβει στις προηγούμενες εκλογές με τον κ. Τζανακούλη, τότε ήθελα να δημιουργήσω μια σχολή παραστατικών τεχνών, όμως υπήρξαν πολλές δυσκολίες. Ήταν δύσκολες οι συνθήκες και το σκεπτικό ήταν να γίνει η σχολή αυτή που θα συνεργάζεται με το ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, και η Λάρισα να παίρνει εργατοώρες και να δίνει εμπειρία, κάνοντας παραγωγές στο θεσσαλικό θέατρο. Του άρεσε του κ. Τζανακούλη η ιδέα, την πίστεψε, αλλά δεν βγήκαμε στις εκλογές.

Είχε γίνει ολόκληρο θέμα τότε, με το ότι δεν εμφανιζόσουν συχνά στα δημοτικά συμβούλια…

Ήταν καθαρά θέμα χρόνου συνέπεσε το ότι ξεκίνησα την βρετανική σειρά Durrelles και έπρεπε να είμαι δύο μήνες Κέρκυρα και δύο στην Αγγλία για τα γυρίσματα, οπότε δεν είχα τον χρόνο. Έπρεπε να παραιτηθώ και αυτό ήταν το σωστό.

Δεν ήσουν όμως πολύ ενεργός τότε στα Δημοτικά Συμβούλια..

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο, απλά δεν υπήρχε κάτι στα πολιτιστικά τότε που ήταν ο τομέας μου για να είμαι πιο ενεργός όπως λες…

 Αν όμως συμβεί κάτι παρόμοιο και στο Ευρωκοινοβούλιο, δηλαδή κάποια καλή πρόταση πάνω στη δουλειά σου, τι θα κάνεις;

Εκεί έχω να προτείνω διάφορα με τις παραγωγές και ότι έχει να κάνει με τον πολιτισμό και τι είναι αυτό που μπορούμε να αφήσουμε ως στίγμα στην Ευρώπη. Όσο περισσότερο δουλεύεις τόσο περισσότερο είσαι εκεί. Εκεί πρέπει να παλέψουμε να βρούμε κάποιους υποστηριχτές για να προωθήσουμε αυτό που θέλουμε, τον πολιτισμό μας.

Αλήθεια, υπάρχει κάτι με το οποίο διαφωνείς με τον Αλέξη Τσίπρα. Και αν υπήρχε θα ύψωνες το ανάστημά σου;

Καταρχάς, δεν μπορείς να συμφωνείς ή να διαφωνείς σε όλα με κάποιον. Η προσέγγισή μου σε όλη αυτή την ιστορία είναι καθαρά πάνω στον πολιτισμό, γιατί αν μπω σε άλλες διαδικασίες θα αρχίσω να ακυρώνω αυτό που έχω από την αρχή ως στόχο. Αν χρειαστεί να διαφωνήσω με κάτι που είναι κόντρα με τα πιστεύω μου, τότε θα ακολουθήσω τα πιστεύω μου και σε αυτό είμαι ξεκάθαρος…

Γιατί Ευρωκοινοβούλιο και όχι ελληνική βουλή ή αυτοδιοίκηση;

Διότι πιστεύω πως το ευρωκοινοβούλιο μου πάει περισσότερο. Οπότε δεν θα ήθελα να μπω στα άλλα. Προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο.

Αν έκανες ένα δικό σου θίασο ποιους πολιτικούς θα ήθελες μαζί σου και γιατί;

Θα ήθελα σίγουρα και τον Τσίπρα και τον Μητσοτάκη, διότι στο θέατρο στην δραματουργία χρειάζεσαι εντάσεις και αμφίρροπες δυνάμεις. Μόνο μέσα από τις συγκρούσεις στην δραματουργία δημιουργείς καινούριους δρόμους. Οπότε θα τους έβαζα να φτιάξουν μια κυβέρνηση μαζί…

Ποια είναι τα καλλιτεχνικά σου σχέδια αυτό το διάστημα;

Αρχικά την ερχόμενη Κυριακή ολοκληρώνεται το σόου του ΑΝΤ1, το YFSF, όπου πέρασα υπέροχα. Το «Ζητείται Ψεύτης» η παράσταση η οποία συμμετέχω πήρε παράταση μέχρι τις 19 Μαΐου.

Επίσης ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα του βρετανικού σήριαλ και μάλιστα αυτή την εβδομάδα θα παιχτεί στην Αγγλία το τελευταίο επεισόδιο.

Κάτι καινούργιο υπάρχει στον ορίζοντα;

Συζητάω για σειρές τόσο με τον ΑΝΤ1 όσο και με τον Alpha, αυτό το διάστημα και επίσης έχω στα σκαριά μια ταινία, ελληνική, σε δικό μου σενάριο, δεν μπορώ όμως να πω κάτι παραπάνω ακόμη.

Από το εξωτερικό υπάρχει κάποια πρόταση;

Είχα μια δυνατή πρόταση για μια νέα αγγλική και πάλι σειρά το «Βullet» που παίζεται ήδη, αλλά είχα τις παραστάσεις στο θέατρο που πήραν παράταση και δεν μπόρεσα να συμμετάσχω.

 Αλήθεια μετά από την συμμετοχή σου στην επιτυχημένη αγγλική σειρά που παίζεται σε πολλές χώρες, σε γνωρίζουν στο εξωτερικό;

Κάποιες φορές ναι, πχ στο μετρό, όμως επειδή είναι ιδιαίτερη η εμφάνισή μου στην σειρά γενικά δεν είμαι πολύ αναγνωρίσιμος. Όταν συμβαίνει, σαφώς και νιώθω πολύ όμορφα.

Ένιωσες ποτέ ότι καβάλησες το… καλάμι;

Κάποια στιγμή ένιωσα ότι ήμουν ο καλύτερος και πως ότι έκανα θα γινόταν επιτυχία. Αυτό το πέρασα και κράτησε λίγο ευτυχώς τον καιρό που έκανα το σήριαλ «Εραστής Δυτικών Προαστίων» και πιστεύω ότι αισθάνθηκα έτσι διότι όλο το σήριαλ είχε στηθεί πάνω μου. Όμως οι φίλοι μου δεν …τσίμπησαν και αυτό με προσγείωσε οπότε πέρασε όλη αυτή η έπαρση νομίζω γρήγορα.

Τι σημαίνουν οι φίλοι για σένα; Αλήθεια από το σινάφι σου διατηρείς καλές φιλίες;

Έχω φίλους από τα παιδικά μου χρόνια στη Λάρισα, αλλά και από το σινάφι μου, όπως η Βίκυ Σταυροπούλου από την εποχή του «Είσαι το ταίρι μου». Το καλό με τους φίλους είναι  ότι ξέρεις απλά πως υπάρχουν εκεί, και μπορείς να ανταλλάξεις δύο απόψεις, ενώ σε καλμάρουν όταν το χρειάζεσαι. Το φιλικό σου περιβάλλον είναι όπως η οικογένειά σου.

Σκοπεύεις να παντρευτείς κάποια στιγμή, να δημιουργήσεις οικογένεια;

Δεν είμαι κατά του γάμου, αλλά αν δεν υπάρξει το κατάλληλο άτομο, δεν καίγομαι κιόλας να το κάνω. Με ενδιαφέρει η οικογένεια, δεν το αποκλείω αλλά δεν το κυνηγάω κιόλας. Είναι καλό ο κάθε άνθρωπος να δημιουργεί οικογένεια, αλλά αν δεν έχει βάλει την ζωή σου σε μια σειρά ώστε να υποστηρίξει κάτι τέτοιο, καλύτερα ας μην το κάνει.

Αντιμετώπισες πρόβλημα λόγω απόστασης στις σχέσεις σου;

Ναι μεγάλο και δεν το περίμενα. Στην αρχή αυτές οι εναλλαγές μου άρεσαν πολύ, όμως στην συνέχεια ένιωσα πολύ μόνος, ότι δεν υπάρχει κάποιος στον κόσμο που να είναι πραγματικά δίπλα μου.

Ένιωσες ποτέ άβολα με κάποια θαυμάστρια;

Κάτι που με προβλημάτισε σε σχέση με θαυμάστρια ήταν το εξής: Μου ήρθε κάποια στιγμή ένα δώρο ανώνυμο στο καμαρίνι, ήταν ένα ημερολόγιο το οποίο μέσα έγραφε κάθε στιγμή που πέρασα τις προηγούμενες ήμερες, που ήμουν, με ποιον και τι έκανα. Και τότε νιώθεις κάπως σαν να σε παρακολουθούν…

Επίσης μια φορά στα καμαρίνια μια κοπέλα είχε κρυφτεί μέσα στην ντουλάπα, μέχρι να τελειώσω την παράσταση χωρίς να ξέρω ότι είναι εκεί και με παρακολουθεί… Ήταν και αυτό λίγο αγριευτικό.

Το επιχειρείν εξακολουθεί να σε ενδιαφέρει;

Δεν έχω αφήσει ποτέ τον τόπο μου, τη Λάρισα, μαζί με δύο παιδικούς μου φίλους κάνω κάποιες επιχειρήσεις και χάρη στα παιδιά η επιχείρηση διατηρείται υγιέστατη. Ξεκίνησα κάτι με εστιατόρια στην Αθήνα αλλά λόγω του ότι λείπω συνέχεια, αποχώρησα από τις επιχειρήσεις αυτές. Θα πρέπει να υπάρχουν ισχυροί δεσμοί για να διατηρηθεί κάτι τέτοιο όπως με τους παιδικούς μου φίλους εδώ στη Λάρισα.

Αλέξη σε ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία στους στόχους σου..

Εγώ ευχαριστώ πολύ.





Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook