05-08-2020

Κλεμμένο το σύνθημα στο σποτ της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό (video)

Δείτε τι... σχέση έχει η τουριστική καμπάνια της Ελλάδας με εταιρεία καλλυντικών - Η εταιρεία που το ανέλαβε φέρεται να πήρε 32 εκατ. ευρώ

Η ελληνική κυβέρνηση παρουσίασε την Πέμπτη (04/06) με τυμπανοκρουσίες το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό («Restart Τourism»), αλλά το πολυδιαφημισμένο κεντρικό σύνθημα «Greece is a state of mind» αποδείχθηκε κλεμμένο. Και κόστισε… μερικά εκατομμύρια ευρώ.

Συγκεκριμένα, το… slogan της «Marketing Greece», για το οποίο η εταιρεία με απευθείας ανάθεση, ανέλαβε για το ποσό των 32 εκατ. ευρώ, φαίνεται ότι δεν είναι καινούργιο, καθώς έχει χρησιμοποιηθεί παλιότερα από ξένη εταιρεία καλλυντικών.

Όπως μπορεί να διαπιστώσει κάποιος, το σύνθημα «Greek summer is a state of mind», έχει… παρελθόν, καθώς ως «Summer is a state of mind» χρησιμοποιείται από τις αρχές Μαρτίου (6/3/2020) από την εταιρεία καλλυντικών Lancaster για να προωθήσει τα αντηλιακά της.

Η Ελλάδα καλεί τους τουρίστες να την επισκεφθούν από τις 15 Ιουνίου με κεντρικό σύνθημα που είναι κλεμμένο. Το… slogan έχει, ουσιαστικά, κοινό παρανομαστή με την «πηγή» του, καθώς προστέθηκε απλά η λέξη «Greek».

Σχετικό βίντεο ανάρτησε στο Facebook ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης:

Δείτε τι ανάρτησε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης:

Η παραλία που μπήκε, πάντως, ως φόντο στο slogan και στο σποτ της ελληνικής κυβέρνησης δεν είναι… κλεμμένη, αφού βρίσκεται στην Εύβοια.

ΣΧΟΛΙΑ

Tο altsantiri.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.