Οι διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων συνδέονται με αύξηση της πρόσληψης τροφής από τα παιδιά σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Liverpool.

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία από 22 μελέτες, οι οποίες είχαν εξετάσει το πόσο επιδρούν τα διαφημιστικά μηνύματα ανθυγιεινών τροφίμων στη διατροφή. Πιο συγκεκριμένα οι έρευνες είχαν συγκρίνει την πρόσληψη τροφής εθελοντών που είχαν μόλις παρακολουθήσει διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο, σε σύγκριση με άτομα που δεν είχαν παρακολουθήσει αντίστοιχες διαφημίσεις.

Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε πως η έκθεση σε τέτοιου είδους διαφημίσεις οδήγησε σε στατιστικά υψηλότερη πρόσληψη τροφής στα παιδιά, αλλά όχι στους ενήλικες. Επιπλέον, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο είχαν εξίσου σημαντική αντίδραση με αυτές της τηλεόρασης.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας