Παρέµβαση του ΕΣΡ για το λάθος πρωτοσέλιδο σχετικά με την υπόθεση Γεωργιάδη

Στο µικροσκόπιο του ΕΣΡ βρίσκεται ο ΣΚΑΪ και η εκποµπή «Σήµερα» για το λάθος σε βάρος της εφηµερίδας «Δηµοκρατία». Η εφημερίδα είχε κεντρικό θέµα για τον καταδικασµένο για ασέλγεια σε βάρος ανηλίκων, Νίκο Γεωργιάδη, ωστόσο ο σταθµός πρόβαλε πρωτοσέλιδο της ίδιας μέρας, αλλά του… 2016.

Το Εθνικό Συµβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) σε επικοινωνία µε το «Έθνος», εµφανίστηκε να γνωρίζει το περιστατικό, το οποίο και ελέγχει, ανέφεραν κύκλοι της ανεξάρτητης εποπτικής Αρχής. Ενήµερη ήταν και η ΕΣΗΕΑ.

Πάντως, λίγο νωρίτερα σε άλλο σχετικό βίντεο του σταθμού είχε µεταδοθεί το σωστό πρωτοσέλιδο της εφηµερίδας, κάτι που ανέφερε και η «Δηµοκρατία» στο χθεσινό της δηµοσίευµα. «Πρωτοφανές! Ο ΣΚΑΪ έδειξε ψεύτικο πρωτοσέλιδο της “Δηµοκρατίας” για να κρύψει το θέµα Γεωργιάδη» ανέφερε στο χθεσινό πρωτοσέλιδό της η εφηµερίδα µε παραποµπή στη σελίδα 11 και αναλυτικό ρεπορτάζ µε τίτλο «Το πιο άθλιο fake news σκηνοθέτησαν στον ΣΚΑΪ».

Η εφημερίδα επισήμανε ότι «το θράσος των συντελεστών της εκποµπής ήταν τέτοιο, που όχι µόνον δεν διόρθωσαν την προβοκάτσια τους, αλλά έκαναν σα να µη συµβαίνει τίποτε», καλώντας την ίδια στιγµή ΕΣΗΕΑ και ΕΣΡ να παρέµβουν.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Δημοκρατία «το θέµα είναι πολύ σοβαρό, καθώς δεν στέκει καµία δικαιολογία περί λάθους, αλλά πρόκειται για µια εσκεµµένη και αντιδεοντολογική παρέµβαση, που στόχο είχε να εξαφανίσει την είδηση και να παραπλανήσει σκόπιµα τους τηλεθεατές».

Την ίδια ώρα, κύκλοι του ΣΚΑΪ, υποστηρίζουν πως έγινε λάθος σε ένα από τα βίντεο µε τα πρωτοσέλιδα που προβάλλονται έπειτα από κάθε διαφηµιστικό διάλειµµα. Όπως υποστήριξαν µε κατηγορηµατικό τρόπο πηγές από το περιβάλλον του ΣΚΑΪ, δεν έγινε σκοπίµως, επισηµαίνοντας ότι «υπήρχε αναφορά και µάλιστα οι παρουσιαστές διάβασαν το κανονικό πρωτοσέλιδο της εφηµερίδας».


Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook