Ο ΣΚΑΪ άλλαξε λογότυπο μετά από 9 χρόνια (εικόνες)

Στην αλλαγή λογοτύπου μετά από εννέα χρόνια προχώρησε ο ΣΚΑΪ, μετακινώντας μάλιστα και τη θέση του, η οποία πλέον βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κανάλια.

«Νέο λογότυπο, εντελώς ανανεωμένο πακέτο γραφικών και 4 ID’s, ένα για κάθε ζώνη προγράμματος, εκφράζουν την είσοδό του σταθμού στη νέα εποχή. Με έναν ιδιαίτερο και μοντέρνο γραμμικό σχεδιασμό το λογότυπο του ΣΚΑΪ σηματοδοτεί την ανανέωση της ταυτότητας όλων των εταιρικών του σημάτων. Πρωτοποριακή και η τοποθέτηση του λογότυπου στα δεξιά της οθόνης που βάζει άλλη μια σφραγίδα δυναμικής αλλαγής», τονίζει το κανάλι του Φαλήρου, παρουσιάζοντας τις αλλαγές στις οποίες προχώρησε.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, «για τις ανάγκες των σημάτων του σταθμού ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τον διαχωρισμό των διαφορετικών ζωνών προγράμματος, δίνοντας στην καθεμία έναν διακριτό χαρακτήρα με ειδικά ID’s και διαφορετικά γραφικά και χρώματα στα αντίστοιχα τρέιλερ».

Ο σταθμός του Φαλήρου αναφέρει πως «η έμφαση δίνεται στα όμορφα χρώματα και την τρισδιάστατη (3D) κίνηση της εικόνας».



«Η Ενημέρωση αλλά και η Ψυχαγωγία «ανοίγουν» με νέες γραφιστικές προτάσεις που διαχωρίζουν τις ζώνες και εκφράζουν την πολυμορφία του νέου προγράμματος», αναφέρει ο ΣΚΑΪ.

Παράλληλα, το κανάλι του Φαλήρου τονίζει πως επέλεξε την τεχνική του 3D Animation με έντονο χρώμα και μουσική ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις στον χώρο της εικόνας και του design.

«Για τη νέα εικόνα του σταθμού, το τμήμα Marketing του ΣΚΑΪ συνεργάστηκε με την εταιρεία ΝΟ ΜΙΝΤ, μια ομάδα Ελλήνων με έδρα το Λονδίνο και πελάτες μεγάλες εταιρείες της Ευρώπης και των ΗΠΑ», όπως ανέφερε η Σία Κοσιώνη στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού.