Ξεκάθαρη απάντηση στη Νέα Δημοκρατία δίνει η ΕΡΤ, μετά τα «γαλάζια» παράπονα για «ελλιπή κάλυψη» του συλλαλητηρίου της Θεσσαλονίκης, για το Σκοπιανό.

Δείτε επίσης: «Γαλάζια» παράπονα στην ΕΡΤ για την κάλυψη του συλλαλητηρίου (video)

«Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης», σημειώνει στην ανακοίνωσή της η ΕΡΤ και προσθέτει: «Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο».

Δείτε επίσης: Πρώτο κανάλι τελικά η ΕΡΤ στο συλλαλητήριο

Όσον αφορά σε κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι «αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ».

«Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μια ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης», καταλήγει.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας