19-04-2021

Με εξώδικο απάντησε ο Πέτρος Φιλιππίδης στις καταγγελίες για ξυλοδαρμό ηθοποιού (video)

Στο εν λόγω εξώδικο, χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς του δικηγόρου «ψευδείς και συκοφαντικούς» - Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης επιβεβαίωσε την καταγγελία

Με εξώδικο έδωσε την απάντησή του ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, αναφορικά με την καταγγελία που έγινε από τονδικηγόρο, Γιώργο Γεραρή, ο οποίος εκπροσωπεί τις Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τη Λένα Δροσάκη.

Σύμφωνα με τον κ. Γεραρή, ένας άνδρας ηθοποιός κατήγγειλε τον Πέτρο Φιλιππίδη για ξυλοδαρμό, που φέρεται να συνέβη πάνω στη σκηνή και στα παρασκήνια.

Στο εν λόγω εξώδικο, χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς του δικηγόρου «ψευδείς και συκοφαντικούς», ενώ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ηθοποιός «δεν έχει εκμεταλλευτεί ποτέ θεατρική σκηνή ή όποιοδήποτε έργο για να ασκήσει οποιαδήποτε μορφής βία λεκτική, σωματική ή σεξουαλική». Ταυτόχρονα, εξέφρασε το αίτημά του στον δικηγόρο να ανακαλέσει τους συγκεκριμένους ισχυρισμούς μέσα σε χρονικό περιθώριο τριών ημερών.

Σκιαδαρέσης: Δεν μπορώ να κρύψω την αλήθεια

Τη νέα σοβαρή καταγγελία για σωματική κακοποίηση ηθοποιού κατά του Πέτρου Φιλιππίδη, επιβεβαίωσε ο ηθοποιός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, ο οποίος φέρεται να ήταν παρών την ώρα του συμβάντος. Ο ίδιος, μίλησε για ανεξήγητη έκρηξη του Πέτρου Φιλιππίδη.

«Υπήρξε μια ανεξήγητη για τους υπόλοιπους έκρηξη του Πέτρου Φιλιππίδη, ο οποίος επετέθη στον […] και χάρη στην παρέμβαση των υπολοίπων τον σταματήσαμε για να μην συμβούν τα χειρότερα» τόνισε..

Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης υποστήριξε επίσης πως, αν κληθεί, θα καταθέσει στις Αρχές. «Αν χρειαστεί, βεβαίως, εννοείται πως θα καταθέσω, δεν μπορώ να κρύψω την αλήθεια».

Η καταγγελία «βόμβα» για τον Φιλιππίδη

«Η καταγγελία είναι από έναν ηθοποιό που δεν θέλει να δώσει το όνομά του. Σήμερα είναι σε μια μέση ηλικία και δεν είναι ένα πάρα μεγάλο όνομα. Έχει παίξει, όμως, όλη του ζωή στο θέατρο. Αφορά σε γεγονότα που συνέβαιναν από το 2013-2015 με τον θίασο του Πέτρου Φιλιππίδη, τον οποίο και αφορά η καταγγελία. Η σχέση αυτού του ανθρώπου με τον κ. Φιλιππίδη ξεκίνησε ως εξής: Αρχικά τον προσέλαβε ως βοηθό του για τις καθημερινές εργασίες, έναντι μιας αμοιβής 100 ευρώ το μήνα. Ο άνθρωπος αυτός ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση και συμφώνησε. Και μου είπε ότι πήγε και καλά η συνεργασία τους σε εκείνη τη φάση.

Στη συνέχεια ο κ. Φιλιππίδης του πρότεινε ένα μικρό ρόλο στην παράσταση που θα ανέβαζε εκείνη τη χρονιά. Ο εντολέας μου πέταξε από τη χαρά του και δέχτηκε. Οι πρόβες κύλησαν ομαλά. Κάποια στιγμή του ανακοινώθηκε από τον κ. Φιλιππίδης ότι θα τρώει ξύλο. Είχαν μια σκηνή ανάκρισης στην παράσταση που θα μπορούσε να “δικαιολογήσει” το ξύλο.

Ο εντολέας μου είπε ότι είμαστε ηθοποιοί και θα κάνω ό,τι πρέπει. Ωστόσο το ξύλο δεν ήταν θεατρικό ξύλο, αλλά κανονικό ξύλο. Τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους και μετά του έδινε χαστούκια. Τον πρώτο μήνα τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους. Μετά από λίγο καιρό συνέχισε με τα χέρια του. Με δυνατά χαστούκια, ή με χτυπήματα στους ώμους και την πλάτη με τα χέρια του. Ο εντολέας μου μού είπε ότι από το κοινό ακούγονταν επιφωνήματα. Ο πελάτης μου προσπάθησε να αποφύγει τα χτυπήματα πάνω στη σκηνή όσο μπορούσε, ή να αποσβέσει την έντασή τους, με κινήσεις του σώματός του. Το κατάφερνε σε ένα βαθμό.

Κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο. Πήγε δύο φορές στα επείγοντα στο νοσοκομείο και άλλη μία φορά σε ιδιώτη γιατρό που του έκανε διάγνωση ότι είχε θλάση και φλεγμονή. Ο κ. Φιλιππίδης ήταν ο σκηνοθέτης της παράστασης. Είναι ο Φον Δημητράκης η παράσταση. Έχει περάσει η πενταετία της παραγραφής. Ο εντολέας μου του είπε ότι δεν αντέχει, ότι πήγε σε γιατρό, και ότι πρέπει να σταματήσει. Και όντως τότε σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά άρχισε με τους ώμους και την πλάτη.

Έτσι ο πελάτης μου αναγκάστηκε να βάλει επιθέματα ώστε να αποσβένεται ο κραδασμός. Δεν του είπε μία φορά να σταματήσει. Τις περισσότερες φορές ο κ. Φιλιππίδης τον έβγαζε τρελό. Δυστυχώς δεν έχω τη γνωμάτευση του γιατρού, αλλά υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία, από μηνύματα με συναδέλφους του πελάτη μου που αποδεικνύουν τα λεγόμενα του εντολέα μου. Όταν έβαλε τα επιθέματα, εξόργισε τον κ. Φιλιππίδη, που άρχισε να τον χτυπάει με περισσότερη δύναμη. Τον τελευταίο μήνα των παραστάσεων του έριξε μια γονατιά στη μέση, τελείως εκτός σεναρίου και σκηνοθεσίας, και ο εντολέας μου έπαιξε το υπόλοιπο των παραστάσεων σχεδόν κουτσός. Τον είχε σαν σάκο του μποξ, ανάλογα με τις διαθέσεις του.

Ο πελάτης μου δεν έφευγε λόγω των οικονομικών του. Στην πετυχημένη αυτή παράσταση έπαιρνε 480 ευρώ καθαρά το μήνα. Στη δεύτερη σεζόν, γενικά ήταν πολύ πιο ήπια τα πράγματα, ίσως γιατί ο εντολέας μου είχε διαμαρτυρηθεί και είχε πει ότι δεν αντέχει άλλο. Στο τέλος της δεύτερης σεζόν, όμως, έγινε το χειρότερο. Κάποια μέρα στα καμαρίνια, προφανώς είχε τα νεύρα του ο κ. Φιλιππίδης, υπήρξε μια συζήτηση μεταξύ του εντολέα μου και άλλων ηθοποιών. Μπήκε μέσα ο κ. Φιλιππίδης, ρώτησε τι έλεγαν, και μετά κάλεσε και τους τρεις στο καμαρίνι του και άρχισε να τους τα ψέλνει, και είπε να του ζητήσουν συγνώμη.

Ο εντολέας μου αντέδρασε και είπε ότι δεν είχε λόγο να ζητήσει συγνώμη, και τότε ο κ. Φιλιππίδης τον άρπαξε από το γιακά, τον έσυρε στην πόρτα, του έριξε μια γροθιά και τον πέταξε έξω. Ο εντολέας μου φώναξε ότι αυτό δεν θα περάσει έτσι, και τότε ο κ. Φιλιππίδης τον πλάκωσε στο ξύλο. Έχουμε εννιά μάρτυρες. Σχεδόν όλος ο θίασος ήταν μπροστά. Μπήκαν στη μέση οι συνάδελφοί του και τον έσωσαν τον εντολέα μου. Αν δεν είχε μεσολαβήσει η παρέμβασή τους δεν ξέρω τι θα γινόταν. Ο πελάτης μου πήγε κάτω, έτρεμε, σε κατάσταση σοκ, δεν είχε εμφανή κάκωση. Πήρε την τότε δικηγόρο του τηλέφωνο και της είπε ότι θέλει να φύγει. Ήταν τελευταία εβδομάδα των παραστάσεων. Και η δικηγόρος του τού είπε ότι επειδή μένουν λίγες παραστάσεις, και ότι μπορεί να κατηγορηθεί για διαφυγόντα κέρδη, καλύτερα είναι να παραμείνει».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ