26-05-2020

Αλλάζει τα δεδομένα νέο διαγνωστικό τεστ στις ΗΠΑ: Ανιχνεύει τον κορονοϊό 24 ώρες μετά τη λοίμωξη

Αιματολογική εξέταση που ανέπτυξαν επιστήμονες του αμερικανικού στρατού

Ένα νέο διαγνωστικό τεστ για τον Covid-19, το οποίο μπορεί να φέρει την επανάσταση στη μάχη κατά της πανδημίας καθώς έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύσει τους φορείς του ιού προτού γίνουν μολυσματικοί, υποστηρίζουν ότι ανέπτυξαν επιστήμονες, οι οποίοι εργάζονται για τον στρατό των ΗΠΑ.

Οι επιστήμονες οι οποίοι εργάζονται πάνω στο συγκεκριμένο έργο ελπίζουν ότι η αιματολογική εξέταση θα μπορεί να ανιχνεύσει τον ιό στον οργανισμό μόλις 24 ώρες μετά τη λοίμωξη, προτού δηλαδή οι φορείς του νέου κορονοϊού εμφανίσουν συμπτώματα και αρκετές ημέρες προτού προσβάλουν και άλλους.

Το διαγνωστικό τεστ προέκυψε από μία μελέτη της Υπηρεσίας Προηγμένων Ερευνητικών Έργων Άμυνας των ΗΠΑ (Darpa) με στόχο την ταχεία διάγνωση της δηλητηρίασης από μικροβιακά ή χημικά πολέμου. Η μελέτη επαναπροσδιορίστηκε όταν ξέσπασε η πανδημία και η νέα δοκιμή αναμένεται να υποβληθεί για έγκριση από την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) εντός μιας εβδομάδας.

«Η εξέταση καλύπτει ένα κενό στα διαγνωστικά τεστ παγκοσμίως», δήλωσε ο επικεφαλής της υπηρεσίας βιολογικών τεχνολογιών της Darpa, δρ Μπραντ Ρίνγκισεν στην «Guardian». Εάν δοθεί έγκριση από το FDA, θα μπορούσε να «αλλάξει απόλυτα το παιχνίδι», υποστηρίζει.

Την ίδια ώρα διενεργούνται 130 φαρμακευτικές μελέτες για φάρμακο κατά του κορονοϊού (σε κλινικές δοκιμές 25 από αυτές). Επίσης, υπό διερεύνηση είναι πάνω από 90 εμβόλια.

(πληροφορίες από naftemporiki.gr, Guardian)