Το να αυτοαποκαλείται κάποιος φιλελεύθερος φέρει και την ανάλογη ευθύνη. Δυστυχώς όμως, η φράση αυτή έχει αλλοιωθεί με βάση τους κοινωνικούς κανόνες της εποχής μας. Από τον Θουκυδίδη γνωρίζουμε ότι σε καιρούς κρίσιμους, το νόημα των λέξεων αλλάζει. Αυτό συμβαίνει και στην εποχή της λιτότητας, όταν η Δεξιά ξεχνά εσκεμμένα κάθε σχέση της με την κοινωνία.

Χθες, ακούσαμε από τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Στέργιο Γιαννάκη ότι έμαθε στο σχολείο ότι ο άνθρωπος προήλθε από τον Αδάμ και την Εύα. Αν αυτό είναι το αφήγημα της αριστείας που επικαλείται η αυτοαποκαλούμενη φιλελεύθερη παράταξη, τότε φοβάμαι ότι οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας χρειάζονται να επιστρέψουν στα θρανία και συγκεκριμένα στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. Σε μία εποχή όπου οι επιστήμες επιχειρούν να διευρύνουν ορίζοντες και να συνεισφέρουν στην ανθρώπινη διαφώτιση, ο κύριος Γιαννάκης δηλώνει ουσιαστικά ότι η μόρφωση του ξεκινά και σταματά ταυτόχρονα στην ύλη των θρησκευτικών της Γ’ Δημοτικού.

Όσο για τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, τόνισε ότι άκουσε για έναν άνθρωπο που ήθελε ν’ αλλάξει φύλο επειδή του το είπαν εξωγήινοι στον Υμηττό. Οι επικοινωνιολόγοι της Νέας Δημοκρατίας, επιχειρώντας να παρουσιάσουν τον αρχηγό της αυτοαποκαλούμενης “φιλελεύθερης παράταξης” ως προσιτό στον λαό, χρησιμοποιούν παραδείγματα που συζητάμε με ούζο και μεζέ στο καφενείο. Μόνο που αυτά ακριβώς τα επιχειρήματα όταν αποτελούν την εμπροσθοφυλακή σε μία κοινοβουλευτική συζήτηση είναι ο γνήσιος λαϊκισμός, τον οποίο υποτίθεται ότι πολεμά με σφοδρότητα ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Γιατί όμως η Νέα Δημοκρατία δεν εμφανίζεται τελικά τόσο φιλελεύθερη στη συγκεκριμένη συζήτηση, με διάλογο και αντιπαράθεση ουσιαστικών επιχειρημάτων, όπως επιθυμεί η ίδια να αυτοαποκαλείται; Γιατί δε συζητά με νηφαλιότητα και υγιή προβληματισμό ένα θέμα που αφορά λίγους και όχι πολλούς; Η απάντηση είναι απλή, αλλά εσκεμμένα κρυμμένη: Η Νέα Δημοκρατία στα χρόνια του μνημονίου είναι φιλελεύθερη μόνο σε ό,τι αφορά στη συσσώρευση πλούτου σε λίγους και την ολοένα και μεγαλύτερη κοινωνική αδικία για τους πολλούς. Η μειονότητα που αφορά τους ανθρώπους που τους απασχολεί η αλλαγή φύλου δεν έχει σημασία για τους αυτοαποκαλούμενους ως φιλελεύθερους, εκτός αν υπήρχε μία και μόνη προϋπόθεση: Αν οι άνθρωποι αυτοί ήταν μια μειονότητα ολοένα και περισσότερου πλούτου, τότε ο φιλελευθερισμός θα έτρεχε από τα μπατζάκια των άριστων της Γ’ Δημοτικού.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας