Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός του συρμού που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, πήγαινε με 144,3 km/h, είναι η αιτία του δυστυχήματος στην περιοχή Αδενδρου.

Από την πρώτη στιγμή, σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η αμαξοστοιχία εισήλθε στην παρακαμπτήρια γραμμή του σταθμού με ταχύτητα υπερδιπλάσια της επιτρεπόμενης, δηλαδή των 60 χλμ/ώρα που προβλέπουν αυστηρά οι κανονισμοί. Ωστόσο, η τριμελής επιτροπή των εμπειρογνωμόνων στην προκαταρκτική έκθεσή της δεν αναφέρει το παραμικρό για την κατάσταση του συστήματος των φωτοσημάτων του σταθμού και ειδικότερα των φωτοσημάτων βραδυπορίας. Εάν, δηλαδή, τα φωτοσήματα λειτούργησαν κανονικά και εάν οι ενδείξεις τους ήταν ορατές στον μηχανοδηγό την ώρα που πλησίαζε προς το σταθμό Άδενδρο.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ έθεσαν αυτή την παράμετρο της ελλιπούς συντήρησης στην φωτοσήμανση, από την αρχή. Στο ίδιο σημείο είχε σημειωθεί ατύχημα και πριν από 12 χρόνια (στις 20 Οκτωβρίου 2005) στο οποίο είχαν τραυματισθεί δεκατρείς επιβάτες.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας