21-04-2021

ΠΟΕΔΗΝ: Παρέλυσε 40χρονη νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου (video)

Για το συμβάν έχει ενημερωθεί και ο Βασίλης Κικίλιας

Μια πολύ απρόοπτη εξέλιξη είχε ο εμβολιασμός μιας 40χρονης νοσηλεύτριας από την Κέρκυρα, μητέρας δύο παιδιών, καθώς μετά τη δεύτερη δόση, υπέστη παράλυση από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre, με τις υγειονομικές Αρχές να ψάχνουν πλέον αν το πρόβλημα συνδέεται ή όχι με το εμβόλιο.

Την αποκάλυψη έκανε στο Open TV ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννακός, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων ότι η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για το τι μπορεί να της έχει συμβεί.

«Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της. Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε ο κ. Γιαννάκος και πρόσθεσε:

«Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση σήκωσε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της».

Ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης επιβεβαιώνει την ύπαρξη του περιστατικού τονίζει όμως ότι δεν υπάρχει επιβεβαίωση ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου.

«Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας στο Open.

«Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος» συμπλήρωσε.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ