22-04-2021

Προτεραιότητα μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ για τους πληγέντες από τη φονική πυρκαγιά

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).

Σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, επισημαίνεται ότι η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ