Το νέο Volvo S90 σηματοδοτείται την είσοδο της σουηδικής εταιρίας στην κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium sedan. 

Μετά από το ολοκαίνουριο μεγάλο 5/7θέσιο SUV της, το XC90, το S90 είναι το δεύτερο μοντέλο της σειράς 90 και βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture – SPA) που έχει σχεδιάσει και εξελίξει ή Volvo Cars. Πρόκειται για την προηγμένη σπονδυλωτή προϊοντική πλατφόρμα η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για όλα τα μελλοντικά μεγάλα μοντέλα στις σειρές 60 και 90. 

Εντυπωσιακό σε σχεδίαση εντός και εκτός και με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης, το S90 εξοπλίζεται με τους τελευταίας γενιάς δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της οικογένειας Drive-E, οι οποίοι συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. 

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι διαθέσιμες σε δύο επίπεδα ισχύος, αμφότερες με διπλό turbo και ισχύ 190 (έκδοση D4, η μόνη προσθιοκίνητη) ή 235 (έκδοση D5, τετρακίνητη) ίππους. Όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή (λειτουργία έως τις 3.500 rpm) και turbo (λειτουργία σε όλο το εύρος στροφών) εξασφαλίζει αυξημένη ιπποδύναμη και άμεση απόκριση. Στο λανσάρισμα διαθέσιμη είναι η έκδοση Τ6 με 320 ίππους ενώ προς το τέλος του 2016 θα παρουσιαστεί και η Τ5 έκδοση με 254 ίππους. Όλες οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι τετρακίνητες (AWD). 

Προς το τέλος του 2016 θα είναι διαθέσιμη στην αγορά και η plug-in υβριδική έκδοση, με την ονομασία Τ8 Twin Engine, με συνδυαστική ισχύ 407 ίππων. Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα 320 ίππων και ηλεκτροκινητήρα θα προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε km/h σε 5,2 s, ροπή 640 Nm, ενώ το εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 44 g/km. H αυτονομία με αμιγώς ηλεκτροκίνηση αγγίζει τα 45 km. 

Το Νέο S90 λανσάρεται στην ελληνική αγορά με έναν πληρέστατο βασικό εξοπλισμό ο οποίος εκτός άλλων περιλαμβάνει τη δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης μαζί με πληθώρα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που συνδυάζονται μεταξύ τους για την υλοποίησή της. Ενδεικτικά, στην έκδοση Kinetic, η οποία μπορεί να θεωρηθεί και ως εισαγωγική, διαθέσιμη μόνο για την έκδοση D4 των 190 ίππων, ο βασικός εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος και πλήρης. 

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και το πακέτο City Safety (ανίχνευση/αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή οχημάτων, πεζών, δικυκλιστών ή ποδηλατών, μεγάλων ζώων, αντίθετα ερχόμενων οχημάτων σε διασταυρώσεις κλπ. χωρίς περιορισμό ταχύτητας, μέρα και νύχτα), αποφυγή εκτροπής από το δρόμο, Pilot Assist (ημι-αυτόνομη οδήγηση), η οποία συνδέεται άμεσα και περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control και Distance Alert και επίσης Lane Keeping Aid, Lane Departure Warning και πολλά άλλα, Sensus (κεντρική οθόνη αφής 9″, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα με 10 ηχεία, Bluetooth, Internet Browsing, Keyless Start κλπ.), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και φυσικά όλα όσα θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ σε ένα σύγχρονο premium μοντέλο αυτής της κατηγορίας. 

Στο λανσάρισμα διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις επιπέδου εξοπλισμού Kinetic, η αμέσως πιο πλούσια Momentum και η πλουσιότερη όλων Inscription. Αργότερα μέσα στη χρονιά θα ακολουθήσει και η sport έκδοση R-Design καθώς και έκδοση Polestar ειδικά για τον κινητήρα Τ6.

Πηγή: caranddriver.gr

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας