• Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Toyota Yaris
  • Λανσάρεται νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5

H πρώτη παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota Yaris έγινε σήμερα 26/6 στην Ελλάδα. Η νέα πρόταση θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του ιαπωνικού supermini στην ελληνική αγορά. Εισάγονται εκδόσεις με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και τέσσερις κινητήρες.

Η υβριδική μονάδα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Δυο βενζινοκινητήρες 1.000 κ.εκ. και 1.500 κ.εκ. Ντίζελ 1.400 κ.εκ.
Όλα τα μοντέλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 ενώ χάρη στις ρυθμίσεις περιορίσθηκαν περισσότερο οι εκπομπές C02.

Το πρόγραμμα ανανέωσης κόστισε 90 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει την υιοθέτηση 900 και πλέον νέων εξαρτημάτων για τη βελτίωση της σχεδίασης, των επιδόσεων και της ασφάλειας του αυτοκινήτου. Η νέα εμφάνιση με σημαντικές στιλιστικές αλλαγές μπροστά και πίσω, είναι προϊόν του στούντιο σχεδίασης.

Η ομάδα του Ευρωπαϊκού κέντρου σχεδίασης ED2 της Toyota έδωσε στο Yaris πιο δυναμική εμφάνιση που αποπνέει φινέτσα και ποιότητα.

Ο επανασχεδιασμός του εμπρός τμήματος περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα πλαισιωμένο από τη φαρδιά, τραπεζοειδή μάσκα.

Η μάσκα απέκτησε νέα στοιχεία με κυψελοειδή σχεδίαση για τις δίχρωμες εκδόσεις και διάταξη οριζόντιων μπαρών για τις υπόλοιπες. Τα ενσωματωμένα κελύφη των προβολέων ομίχλης εκατέρωθεν της μάσκας έχουν επίσης επανασχεδιαστεί.

Ο πίνακας οργάνων του οδηγού έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Διάφορες πληροφορίες και δεδομένα οχήματος επιλέγονται και ρυθμίζονται μέσω των διακοπτών ελέγχου στο τριάκτινο τιμόνι.

Το Yaris παραμένει το μοναδικό στην κατηγορία B που διατίθεται με ολοκληρωμένο υβριδικό σύστημα κίνησης. Η φιλική προς το χρήστη τεχνολογία της Toyota προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία (από 75 γραμ. CO2/χλμ.).

Το ανανεωμένο Yaris σηματοδοτεί το λανσάρισμα ενός νέου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.5 στη γκάμα που αντικαθιστά την τρέχουσα μονάδα 1.33.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.5 αποδίδει μέγιστη ισχύ 111 ίππων και μέγιστη ροπή 13,6 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Συγκριτικά με τον 1.33, είναι 0,8 δεύτερα ταχύτερος στην επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα (11΄΄ έναντι 11,8΄΄), ενώ στην ταχύτητα προσπέρασης με 5η σχέση η βελτίωση είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο, πετυχαίνοντας το 80 – 120 χλμ./ώρα σε 17,6΄΄ συγκριτικά με τα 18,8΄΄.

Ο 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 , δίνει έμφαση στη βελτίωση των επιδόσεων, τη μείωση των εκπομπών ρύπων καθώς και των επιπέδων θορύβων και κραδασμών. Πληροί τα πρότυπα Euro 6, και πετυχαίνει επίπεδο θερμικής απόδοσης – το ποσοστό της ενέργειας που περιέχεται στο καύσιμο και μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια – πάνω από 37%. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί από 110 σε 99 γραμ./χλμ.

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 12.000 ευρώ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας