M3 CS: Ειδική έκδοση από την BMW

Η BMW αποφάσισε να παρουσιάσει την ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής M3 CS που διακρίνεται για τη σπορ παρουσία, τις επιδόσεις και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Ο ισχυρός 3λιτρος κινητήρας ξεπερνά τις επιδόσεις της M3 με Competition Package κατά 10 ίππους, φτάνοντας έτσι τους 460, δίνοντας άλλη διάσταση στο μοντέλο. Η προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo προσφέρει στην M3 CS επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 χλμ/ώρα.

Με δύο υπερσυμπιεστές mono-scroll, εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας στοχεύει μεν σε κορυφαίες επιδόσεις, αλλά έχει σχεδιαστεί επίσης με γνώμονα την πλούσια ροπή από χαμηλές στροφές και την εξαιρετική απόδοση. Μάλιστα η κατανάλωση στην πόλη εντοπίζεται κοντά στα 8,3 λίτρα/100χλμ, έχοντας εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 194 γρ. το χιλιόμετρο.

Η νέα BMW M3 CS είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Το προηγμένο κιβώτιο έχει ανεξάρτητο ψυγείο λαδιού και προσφέρει αυτόματες αλλαγές σχέσεων, αλλά και μηχανικές από τα σχετικά χειριστήρια στο τιμόνι.

Η ανάρτηση της νέας BMW M3 CS θυμίζει αυτή της M3 με Competition Package. Οι σύνδεσμοι και τα ακραξόνια, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, γι΄ αυτό και είναι πανάλαφρα. Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα.

Οι σχεδιαστές της BMW χάρισαν στη νέα M3 CS μία εμφάνιση που υποδηλώνει τις σπορ προθέσεις της. Το στοιχείο ταυτότητας του εμπρός τμήματος μαζί με τους προηγμένους δίδυμους προβολείς LED είναι η εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς τριών τμημάτων.

Η διακριτική αεροτομή Gurney πίσω έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα M3 CS και συνεργάζεται με το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη για ελαχιστοποίηση της δυναμικής άνωσης.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η δίχρωμη, δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων σε Silverstone/Black και Alcantara, ενώ υπάρχουν όλα τα απαραίτητα τεχνολογικά καλούδια της γερμανικής εταιρείας που κάνει την ζωή του οδηγού ευκολότερη και απλούστερη.

Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2018. Η κατασκευή της ειδικής έκδοσης θα περιοριστεί σε 1.200 αντίτυπα λόγω παραγόντων που έχουν σχέση με την παραγωγή, η οποία θα ξεκινήσει από τον Μάρτιο του 2018.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)