To κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με το οποίο εφοδιάζεται το νέο Vitara επιβεβαιώνει την αλλαγή που έχει συντελεστεί στη Suzuki... To κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με το οποίο εφοδιάζεται το νέο Vitara επιβεβαιώνει την αλλαγή που έχει συντελεστεί στη Suzuki τουλάχιστον την τελευταία πενταετία, αναφορικά με την αλλαγή της εταιρικής «εικόνας» της.

Πετρελαιοκινητήρας και «αυτόματο» κιβώτιο ταχυτήτων σε Vitara, ένας συνδυασμός που φαντάζει ιδανικός για το εν λόγω μοντέλο. Ιδανικός, επειδή τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου είναι απαραίτητα σε ένα εκτός δρόμου όχημα το οποίο προορίζεται και για να κινείται σε δύσβατα μέρη. Βεβαίως, στη συγκεκριμένη περίπτωση το «αυτόματο» κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη, κάτι που ίσως να μην το περιμέναμε πριν από μερικά χρόνια από την ιαπωνική εταιρεία.

Η Suzuki είναι γνωστή για τα ανθεκτικά και ικανότατα τετρακίνητα μοντέλα της, απολαμβάνει μεγάλης εκτίμησης τόσο μεταξύ των «σκληροπυρηνικών» της εκτός δρόμου κίνησης (σημαντικό στοιχείο για την εταιρική φήμη της) όσο και μεταξύ αυτών που θέλουν ένα μέσο μεταφοράς με πολλές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.

via

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας