BMW και Audi ανταγωνίζονται για το ποια θα κερδίσει τους περισσότερους πελάτες πολλές φορές με χιουμοριστικό τρόπο.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα το βλέπουμε στην Τυνησία, μέσω του site Tuniscope, σύμφωνα με το drive.gr, όπου η Jemaa Motors, αντιπρόσωπος της BMW τοποθέτησε μια τεράστια διαφημιστική πινακίδα λίγο πριν την είσοδο της Enkal Automobiles, αντιπροσώπου των Audi, Volkswagen, SEAT, Skoda και Porsche.

Η διαφημιστική πινακίδα δείχνει μια μάσκα αυτοκινήτου με αναμμένα φώτα και το μήνυμα «Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξεις γνώμη».

Από την πλευρά της η Enkal Automobiles αναρτά το δικό της μήνυμα σε δική της διαφημιστική πινακίδα που φαίνεται στο φόντο. Χρησιμοποιώντας το σήμα με τους τέσσερις κύκλους φτιάχνει ένα τεράστιο LOOOOL και από κάτω συμπληρώνει το μήνυμα με την εξής φράση «Δεν φεύγεις από μια μάρκα που κερδίζει».



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας