«Είμαστε ό,τι τρώμε», διατείνεται η γνωστή διατροφολόγος Λούσι Πάουελ και με άρθρο της στο βρετανικό περιοδικό InStyle αποκαλύπτει το φυσικό τρόπο με τον οποίο άνδρες και γυναίκες μπορούν να αποκτήσουν υγιής, λαμπερή επιδερμίδα.

Το μυστικό είναι να εντάξουν στο διατροφικό τους πρόγραμμα τις ακόλουθες 12 τροφές, που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, σε βιταμίνη Α, σε ωμέγα λιπαρά οξεά και πολλά άλλα ιχνοστοιχεία που συμβάλλουν στην καλή υγεία του δέρματος.

  1. Μύρτιλλα: Πρόκειται για ένα super food, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Τρώγοντας λίγα μύρτιλλα αποτοξινώνετε τον οργανισμό σας, ενώ ταυτόχρονα προστατεύετε το δέρμα από την πρόωρη γήρανση.
  2. Αβοκάντο: «Θεμέλιο» για την υγεία του δέρματος είναι τα ωμέγα 9 λιπαρά οξέα, που περιέχονται στο αβοκάντο. Αυτό το φρούτο βοηθάει στην αναγέννηση του δέρματος μειώνοντας παράλληλα τους ερεθισμούς και τις κοκκινίλες.
  3. Αβγά: Τα προηγούμενα χρόνια πολλοί είχαν αφορίσει τους κρόκους, όμως είναι αυτοί που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, η οποία βοηθάει στην εξισορρόπηση των ορμονών και καθαρίζει το δέρμα από ερεθισμούς.
  4. Νερό: Η απλούστερη λύση, αλλά η πιο αποτελεσματική. Αν δεν είστε ενυδατωμένοι, το δέρμα σας θα το δείξει άμεσα με μία θαμπή και κουρασμένη όψη. Στόχος σας πρέπει να είναι η κατανάλωση 1,5 λίτρου την ημέρα ώστε το δέρμα σας να παραμείνει λαμπερό.
  5. Αγγούρι: Από τα πλέον ενυδατικά τρόφιμα, το αγγούρι είναι γεμάτο νερό και βοηθάει στην ενυδάτωση του δέρματος διατηρώντας το λαμπερό όλη την ημέρα.
  6. Χυμός λεμονιού: Τα λεμόνια συμβάλλουν στην αποβολή των τοξινών από το σώμα που έχει ως αποτέλεσμα το δέρμα σας να είναι πιο καθαρό. Ένα ποτήρι χλιαρό νερό και μια φέτα λεμόνι το πρωί είναι ο τέλειος τρόπος για να ενυδατωθεί και να καθαρίσει το δέρμα σας.
  7. Τα λιπαρά ψάρια: Όπως ο σολομός, αλλά και οι ταπεινές σαρδέλες, είναι πλούσια σε ωμέγα 3, που βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών στο σώμα και ηρεμούν τους ερεθισμούς του δέρματος, όπως για παράδειγμα την ακμή.
  8. Σπόροι Chia: Πλούσιοι σε ωμέγα 6 που συμβάλλουν στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης της επιδερμίδας και ενισχύουν την αναζωογόνηση του δέρματος.
  9. Λάδι καρύδας: Αποτελείται από κορεσμένα λίπη και πρωτεΐνες, που όχι μόνο θα βοηθήσουν στην αναζωογόνηση του δέρματος, αλλά θα το διατηρήσουν και σφριγηλό κάνοντας την επιδερμίδα λαμπερή και δίνοντάς της μία πιο ομοιόμορφη απόχρωση.
  10. Μάνγκο: Γεμάτο βήτα-καροτίνη, πρόκειται για ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Το μάνγκο θα μειώσει τη γήρανση του οργανισμού και θα βοηθήσει στην αναζωογόνηση του δέρματος. Η βιταμίνη C που περιέχει θα αυξήσει την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα, που συμβάλλει στην διατήρηση της ελαστικότητας του.
  11. Σπανάκι: Περιέχει ένα ευρύ βιταμινών, ιδίως το φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στην αποκατάσταση του DNA και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των ρυτίδων. Όλα τα λαχανικά με πράσινα φύλλα είναι καταπληκτικά για τη βελτίωση του δέρματος, έτσι αυξάνοντας την κατανάλωση τους θα δείτε τεράστια βελτίωση στο δέρμα σας.
  12. Αμύγδαλα: Μεταξύ των πολλών θρεπτικών συστατικών που περιέχουν είναι και η βιταμίνη Ε, που προστατεύει το δέρμα από τις βλάβες των κυττάρων και βοηθάει στην αναγέννηση.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ