Υπάρχουν τροφές πλούσιες σε όγκο αλλά με χαμηλή θερμιδική αξία που η κατανάλωσή τους βοηθάει τον οργανισμό να τρώει λιγότερο κατά τη διάρκεια του γεύματος. Ας δούμε ποιες είναι αυτές.

Σαλάτες. Είναι πλούσιες σε ίνες που καθυστερούν την είσοδο της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να μην πεινάμε γρήγορα.

Βρώμη. Η υψηλή περιεκτικότητά της σε ίνες, δημιουργεί γρηγορότερα, αίσθημα πληρότητας. Παράλληλα κάνει πολύ καλό στην υγεία αφού μεταξύ άλλων, έχει βρεθεί ότι μειώνει την κακή χοληστερόλη (LDL) στο αίμα.

Μήλα. Τα μήλα είναι πλούσια σε βιταμίνες, διαιτητικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία, ενώ περιέχουν ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ, βιοτίνη και μηλικό οξύ. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και λίπος ενώ καταστέλλουν την όρεξη, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε φυτικές ίνες, οι οποίες δημιουργούν αίσθημα πληρότητας.

Αμύγδαλα. Πλούσια πηγή σε αντιοξειδωτικά φλαβονοειδή, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο, δίνουν γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού.

Πράσινα λαχανικά. Έχουν τόσο λίγες θερμίδες αλλά σας δίνουν την αίσθηση ότι έχετε φάει πολύ.

Νερό. Αν πιούμε ένα ποτήρι νερό μόλις αρχίσουμε να νιώθουμε πείνα μετά από 10 λεπτά η όρεξή μας μειώνετε. Πολλές φορές μάλιστα συγχέουμε το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας. Το νερό παράλληλα βοηθά το σώμα να μεταβολίζει αποτελεσματικά το αποθηκευμένο λίπος.



ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.