Αν αισθάνεστε άγχος ή ότι δεν έχετε αρκετή ενέργεια, μπορεί ο διαλογισμός ή η γιόγκα να είναι καλές λύσεις για να ηρεμήσετε, όμως γνωρίζετε ότι μπορείτε να βελτιώσετε τη διάθεσή σας με μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες; Δοκιμάστε τις παρακάτω τροφές που θα μειώσουν τα επίπεδα του στρες και θα αυξήσουν τις ορμόνες εκείνες που ευθύνονται για την καλή διάθεση!

Σολομός. Ενισχύει την καλή διάθεση, καταπραΰνει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και μειώνει τα επίπεδα του στρες. Τα ευεργετικά αυτά χαρακτηριστικά οφείλονται στην υψηλή περιεκτικότητα σε DHA (δοκοσοεξανοϊκό οξύ) και EPA (εικοσαπεντανοϊκό οξύ), αλλά και σε βιταμίνη Β12, που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης, της «ορμόνης της ευτυχίας».

Αμύγδαλα. Τα αμύγδαλα είναι πηγή τυροσίνης, ένα από τα αμινοξέα που δημιουργούν την ντοπαμίνη, την ορμόνη-νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με την καλή διάθεση.

Μήλα. Περιέχουν κερσετίνη, ένα φλαβονοειδές που αποτρέπει την εμφάνιση κατάθλιψης και διατηρεί υγιή τον εγκέφαλο.

Μαύρη σοκολάτα. Συμβάλλει στη διατήρηση της καλής μνήμης και μειώνει τα επίπεδα του στρες λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Ηλιόσποροι. Περιέχουν βιταμίνη B5, η έλλειψη της οποίας συνδέεται με κακή διάθεση και έντονο στρες.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.