Έχετε ακολουθήσει όλους τους «κανόνες» για να απολαμβάνετε έναν ποιοτικό ύπνο, ωστόσο και πάλι καταλήγετε να στριφογυρίζετε στο κρεβάτι σας τα βράδια. Μήπως για την αϋπνία ευθύνονται οι διατροφικές σας συνήθειες; Ας δούμε 5 ύποπτες τροφές που καλό είναι να περιορίσετε τουλάχιστον λίγες ώρες πριν κοιμηθείτε. 

Καφεΐνη. Δεν βρίσκεται μόνο στον καφέ, αλλά και σε διάφορα ροφήματα, όπως στα αναψυκτικά ή στο τσάι. Περιλαμβάνεται, επίσης, ως συστατικό σε διάφορα φαρμακευτικά σκευάσματα.

Οι τροφές που περιέχουν πολλά οξέα, όπως είναι η ντομάτα ή οι τροφές που έχουν ως βάση την ντομάτα καλό είναι να αποφεύγονται καθώς μπορεί να προκαλέσουν καούρα και δυσφορία κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αλκοόλ. Μπορεί να νιώθετε ότι το αλκοόλ σας βοηθάει να κοιμηθείτε γιατί σας χαλαρώνει, αλλά στην πραγματικότητα έχει επιπτώσεις στην καλή ποιότητα του ύπνου, αφού μειώνει τη συχνότητα του ύπνου REM.

Πολλά υγρά. Η κατανάλωση πολλών υγρών πριν τον ύπνο θα σας οδηγήσει με βεβαιότητα στην τουαλέτα κάμποσες φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας, διακόπτοντας διαρκώς τον ύπνο σας. Φροντίστε να περιορίσετε την κατανάλωσή τους μία ώρα πριν κοιμηθείτε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.