Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φλαβονοειδών, των φυτοχημικών δηλαδή που βρίσκονται στο κόκκινο κρασί, τα φρούτα, τα διάφορα είδη μούρων όπως τα μύρτιλλα, και στο τσάι, μπορούν να βελτιώσουν τη στυτική δυσλειτουργία τόσο όσο και 5 ώρες εβδομαδιαίου γρήγορου περπατήματος. Σύμφωνα με έρευνα των Πανεπιστημίων της East Anglia και του Χάρβαρντ, η κατανάλωση μούρων, όπως μύρτιλα, σμέουρα, βατόμουρα, φράουλες, κεράσια (3 χούφτες την εβδομάδα) και μερικών ποτηριών κόκκινου κρασιού μπορεί να μειώσει τα προβλήματα στύσης κατά 14%.

Μάλιστα όταν αυτή η διατροφή συνδυάζεται και με γρήγορο περπάτημα μπορεί να βελτιώσει την ανικανότητα ακόμα και κατά 21%. Η έρευνα έδειξε ότι τα οφέλη από τα φλαβονοειδή είναι μεγαλύτερα στους άνδρες που είναι νεότεροι από 70 ετών. Επίσης αναφέρει ότι όσοι ακολουθούσαν ήδη μία διατροφή πλούσια στα εν λόγω συστατικά είχαν 10% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν προβλήματα στύσης.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ