Μπορεί να ακούτε τρέξιμο και να σας πιάνει «κρύος ιδρώτας», αποστροφή ή απλά βαρεμάρα, όμως η αλήθεια είναι τα οφέλη για τον οργανισμό είναι τόσα πολλά που θα αναρωτηθείτε «εγώ, γιατί κάθομαι ακόμα;»!

  • Είναι η καλύτερη λύση για αδυνάτισμα και γράμμωση καθώς ο οργανισμός «καίει» λίπος. Οι αρχάριοι πρέπει να ακολουθήσουν πρόγραμμα χαμηλής έντασης 20 λεπτών ενώ όσο πιο προχωρημένος είναι κανείς μπορεί να αυξάνει την ένταση.
  • Είναι ισχυρό όπλο ενάντια σε διάφορες ασθένειες, όπως το εγκεφαλικό, τον καρκίνου του μαστού, την οστεοπόρωσης, του διαβήτη και της υπέρτασης (για τα 3 τελευταία συστήνεται στα πρώτα στάδια). Μειώνει επίσης τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων και καταπολεμά το Αλτσχάιμερ.
  • Βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων και όλου του αναπνευστικού συστήματος και συμβάλλει στην καλή φυσική κατάσταση.
  • Λειτουργεί σαν ηρεμιστικό αφού βοηθά στην καταπολέμηση των πονοκεφάλων, της επιθετικότητας και του θυμού, ενώ λόγω των ενδοφρινών φτιάχνει τη διάθεση και μειώνει το στρες.
  • Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και μειώνει τον χρόνο που χρειάζεται κάποιος για να αποκοιμηθεί.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας