Η κατάλληλη διατροφή είναι το μυστικό για να ρίξετε τη χοληστερόλη. Και φυσικά η σωστή επιλογή της τροφής ξεκινά από τη στιγμή που αγοράζει κανείς προμήθειες στο σούπερ μάρκετ. Ας δούμε πώς μπορείτε να κάνετε σωστές επιλογές.

Φροντίστε να υπάρχει ποικιλία στα τρόφιμα που επιλέγετε, με άλλα λόγια να βάζετε στο πιάτο σας, από φρούτα και λαχανικά μέχρι δημητριακά και ξηρούς καρπούς.

Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες για να ξέρετε τι περιέχει κάθε τροφή, ώστε να αποφύγετε τα κορεσμένα λιπαρά και την πολλή ζάχαρη.

Επειδή είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε καθημερινά φυτικές ίνες, φροντίστε να αγοράζετε διαφορετικά λαχανικά. Προτιμήστε όσα είναι εποχής.

Εισάγετε στη διατροφή σας προϊόντα ολικής αλέσεως αλλά φροντίστε αυτά να μην είναι επεξεργασμένα, καθώς είναι πιθανό να περιέχουν τρανς λιπαρά.

Αγοράστε περισσότερα ψάρια, φρέσκα ή κατεφυγμένα και ειδικά εκείνα που είναι πηγές ω-3 λιπαρών οξέων.

Επιλέξτε το άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και το άπαχο κόκκινο κρέας.

Επιλέξτε ξηρούς καρπούς, που περιέχουν ακόρεστα ή μονοακόρεστα λιπαρά, αλλά προτιμήστε τους ανάλατους και άψητους.

Καλύτερα για τη χοληστερόλη είναι τα γαλακτοκομικά με 1% ή 0% λιπαρά.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε το αυγό στη διατροφή σας, καθώς η διατροφική του χοληστερίνη δεν επηρεάζει τόσο την χοληστερόλη, όμως καλό είναι να έχετε συμβουλευθεί και τον γιατρό σας.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ