Αν είστε διακοπές είναι πολύ λογικό να μην ακολουθείτε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και να θέλετε να απολαύσετε το παγωτό σας ή ένα γλυκό αλλά και να τρώτε πιο συχνά έξω. Για να μην πάρετε κιλά κατά τη διάρκεια των διακοπών, ακολουθήστε τις παρακάτω τεχνικές:

  1. Προσπαθήστε να διατηρήσετε το βάρος σας αποφεύγοντας να κάνετε δίαιτα και να υποβάλετε τον εαυτό σας σε αυστηρούς περιορισμούς.
  2. Αντί για μπισκότα και πατατάκια, ετοιμάστε για την παραλία υγιεινά σνακ, όπως κομμένα φρούτα ή λαχανικά.
  3. Επιλέξτε για τα κυρίως γεύματά σας, σαλάτες, ψητό κρέας και ψάρι που αφενός θα σας εφοδιάσουν με ενέργεια, αφετέρου δεν έχουν πολλές θερμίδες.
  4. Περιορίστε την ποσότητα του αλκοόλ, καθώς όταν συνδυάζεται με χυμούς και αναψυκτικά παρέχει μεγάλη ποσότητα «άδειων» θερμίδων. Προτιμήστε το κρασί.
  5. Επιλέξτε ένα γεύμα στο οποίο θα τρώτε όσο θέλετε και φροντίστε τα υπόλοιπα να είναι ελαφριά πιάτα και σνακ με λίγες θερμίδες.
  6. Αντί να τρώτε καθημερινά κανονικό παγωτό, προτιμήστε τις γρανίτες και τα σορμπέ.
  7. Αδράξτε την ευκαιρία να… γυμναστείτε στην παραλία, κολυμπώντας, περπατώντας στην αμμουδιά ή παίζοντας ρακέτες.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.