Αν θέλετε να πάψετε να σκέφτεστε πώς θα φορέσετε το στενό μπλουζάκι ή πώς θα κάνετε τις πρώτες εμφανίσεις στην παραλία, δεν έχετε παρά να εφαρμόσετε πολύτιμες συμβουλές που θα βελτιώσουν τη σιλουέτα σας και θα κάνουν την κοιλιά σας επίπεδη.

Επιλέξτε βότανα που βοηθούν στην καταπολέμηση του φουσκώματος, όπως αψιθιά, λουίζα, τσουκνίδα, ιβίσκος (τα δύο τελευταία δεν ενδείκνυνται αν έχετε υπέρταση ή προβλήματα με τα νεφρά) και γαϊδουράγκαθο. Καλό είναι κάθε μήνα να αλλάζουμε το είδος του βοτάνου που καταναλώνουμε.

Προτιμήστε τις πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης όπως τα όσπρια καθώς οι ζωικές πρωτεΐνες συμβάλλουν στην κατακράτηση υγρών αφού χρειάζονται πολύ νερό για να μεταβολιστούν.

Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε αρκετές φυτικές ίνες, δηλαδή φρούτα και λαχανικά, καθώς επιβραδύνουν την απορρόφηση της τροφής άρα χορταίνουμε πιο γρήγορα και αργούμε να πεινάσουμε.

Περιορίστε το αλάτι που συμβάλλει στο φούσκωμα και την κατακράτηση υγρών και δίνουμε γεύση στα φαγητά μας με διάφορα μυρωδικά.

Εστιάστε στην άσκηση, καθώς εκτός από το κάψιμο θερμίδων, βελτιώνει τον μεταβολισμό, μειώνει στο στρες (μια από τις αιτίες του ευερέθιστου εντέρου) και ανεβάζει τη διάθεση.

Αποφύγετε τα συσκευασμένα snacks, τα γλυκά και όλα όσα αυξάνουν το απότομα το σάκχαρο και παχαίνουν.

Αποφύγετε τροφές που έχετε παρατηρήσει ότι σας φουσκώνουν, όπως το λάχανο, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα όσπρια, τα χόρτα, τα άγουρα φρούτα, τα γαλακτοκομικά ή τροφές που επιδεινώνουν το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, όπως τα ωμά λαχανικά, το κρεμμύδι, ο καφές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.