Το ταχίνι είναι τρόφιμο εξαιρετικής θρεπτικής αξίας, με πρωτεΐνη υψηλής διατροφικής αξίας, ωφέλιμα λιπαρά οξέα και απαραίτητα μέταλλα και ιχνοστοιχεία για την υγεία. Επομένως αν προσθέσετε μια κουταλιά ταχίνι την ημέρα στη διατροφή σας, π.χ. στο πρωινό, θα απολαμβάνετε σημαντικά οφέλη. Γιατί είναι τόσο σημαντικό;

– Εκτός από την πρωτεΐνη, περιέχει και υδατάνθρακες που σε γεμίζουν ενέργεια. Είναι για αυτό τον λόγο ιδανικό πριν τη γυμναστική.

Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά οξέα και έχει αντιοξειδωτική δράση χάρη στα δύο συστατικά του σουσαμιού, τη σεσαμίνη και τη σεσαμινόλη. Αυτό σημαίνει ότι έχει και αντιγηραντική δράση.

– Έχει υψηλή περιεκτικότητά σε ασβέστιο και σίδηρο. 

Βοηθά σε ενίσχυση του ανοσοποιητικού λόγω του ψευδαργύρου και του καλίου που περιέχει.

– Η θρεπτική του αξία είναι τόσο ισχυρή ώστε αποτελεί μία τροφή- ασπίδα για τον καρκίνο, τις καρδιοπάθειες, τη νόσο Αλτσχάιμερ, τον καταρράκτη και το διαβήτη.

– Μία κουταλιά της σούπας ταχίνι (15 gr) ισούνται με 90 θερμίδες. Τα 8 gr είναι κυρίως ακόρεστα λίπη, 3 gr οι υδατάνθρακες, 3 gr η πρωτεΐνη και 1 gr οι φυτικές ίνες.



SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας