Επειδή η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην άμυνα του οργανισμού, όταν αρρωστήσουμε καλό είναι να προσέχουμε τι τρώμε για να αναρρώσουμε γρήγορα. Στην περίπτωση της γρίπης μην ξεχνάμε να αποφεύγουμε τροφές που επιδεινώνουν τα συμπτώματα αντί να τα κάνουν να υποχωρήσουν.

Αναψυκτικά και τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Μπορεί ο χυμός πορτοκάλι να είναι μια καλή λύση διότι περιέχει βιταμίνη C, που είναι απαραίτητη για την άμυνα του οργανισμού, ωστόσο πρέπει να είναι φυσικός. Οι συσκευασμένοι χυμοί περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και συντηρητικά που δεν βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τις φλεγμονές. Φυσικά το ίδιο ισχύει και με όλα τα συσκευασμένα προϊόντα.

Αλκοόλ και ροφήματα με καφεΐνη. Εκτός του ότι το αλκοόλ προκαλεί φλεγμονές και αποδυναμώνει τα λευκά αιμοσφαίρια που δρουν για την ανάρρωση του οργανισμού μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση. Αφυδάτωση επίσης μπορεί να προκαλέσουν και ροφήματα με υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη.

Τροφές με επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Μπορεί το τοστ να είναι μια εύκολη λύση, ειδικά όταν δεν έχετε πολλή όρεξη για φαγητό, αλλά οι τροφές με επεξεργασμένους υδατάνθρακες (συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν λευκό αλεύρι), αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, βάζοντας τρικλοποδιές στην άμυνα του οργανισμού. Επιλέξτε τροφές ολικής αλέσεως και μαύρο ψωμί για να λάβετε τα απαραίτητα πολύτιμα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για να θωρακιστεί.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ