Μπορεί τον χειμώνα να μην νιώθουμε έντονη την ανάγκη να πίνουμε νερό, όμως η συχνή ενυδάτωση του οργανισμού έχει κομβική σημασία. Και αυτό γιατί εύκολα μπορεί να περάσουμε στο στάδιο της αφυδάτωσης – ακόμα και χωρίς να διψάμε – με αρνητικές συνέπειες για τον οργανισμό και τη διάθεσή μας. Τι μπορεί να προκαλέσει η αφυδάτωση;

  • Κακοσμία του στόματος. Εξαιτίας της αφυδάτωσης παράγεται μικρότερη ποσότητα σάλιου με αποτέλεσμα να βρίσκουν χώρο διάφορα βακτήρια για να αναπτυχθούν.
  • Έντονη επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης, ειδικά αν έχετε ασκηθεί ενώ είστε αφυδατωμένοι.
  • Όσο περισσότερο αφυδατωμένοι είστε τόσο λιγότερες αντοχές έχετε στην άσκηση. Φυσικά δεν μιλάμε για προχωρημένη αφυδάτωση, αλλά για ένα ποσοστό της τάξης του 2% που μπορεί να μειώσει τις αθλητικές επιδόσεις κατά 10%.
  • Ξηραίνει το δέρμα. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να ενυδατώνετε το δέρμα είναι να πίνετε αρκετό νερό. Η ποσότητα του νερού που χρειάζεστε εξαρτάται από τις καθημερινές συνήθειες, π.χ. από το αν περπατάτε πολύ λόγω της δουλειάς σας ή αν πίνετε πολλούς καφέδες, που είναι διουρητικοί.
  • Μπορεί να επηρεάσει ακόμα και την ικανότητα στην οδήγηση, μειώνοντας τα αντανακλαστικά.
  • Προκαλεί κούραση, αδυναμία και ζαλάδα μιας και μειώνεται η κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο.
  • Αν αισθανθείτε πως πίνοντας νερό, φτιάχνει η … διάθεσή σας, δεν είναι η ιδέα σας, αφού η αφυδάτωση είναι πιθανό να προκαλέσει πονοκέφαλο αλλά και εκνευρισμό.
  • Συχνές είναι και οι κράμπες στα πόδια, εξαιτίας της μειωμένης ροής του αίματος.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ