Μπορεί το αλκοόλ να προσθέτει θερμίδες, αλλά μια δίαιτα δεν συνεπάγεται απαραίτητα τον πλήρη αποκλεισμό του από τη διατροφή σας. Σε περίπτωση που είναι… δύσκολο να αντισταθείτε στο αλκοόλ – ειδικά στις διακοπές – αλλά ταυτόχρονα θέλετε να προσέξετε ώστε να μην πάρετε κιλά, ακολουθήστε μερικά απλά τρικς.

Προσθέστε μικρή ποσότητα ποτού και συμπληρώστε με φυσικό χυμό. Αποφύγετε τα αναψυκτικά γιατί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Αποφύγετε τα κοκτέιλ, καθώς τα αναψυκτικά και η ζάχαρη που περιέχουν, μαζί με το ποτό που αποτελεί τη βάση, έχουν πολλές θερμίδες.

Προτιμήστε το κρασί και τα καθαρά οινοπνευματώδη ποτά που έχουν λιγότερες θερμίδες.

Απολαύστε το ποτό σας αργά, ώστε να αποφύγετε να παραγγείλετε δεύτερο και δοκιμάστε μια εκδοχή του σε κοκτέιλ που δεν θα περιέχει, ωστόσο, αναψυκτικά και ζάχαρη.

Δοκιμάστε τα spritzers, που αποτελούνται από κρασί και αεριούχο νερό και περιέχουν τις μισές θερμίδες αλλά και τη μισή ποσότητα αλκοόλ από ένα κανονικό ποτήρι κρασί.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.