Αν θέλετε να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και ταυτόχρονα να ακολουθήσετε μια διατροφή που θα θωρακίσει τον οργανισμό σας απέναντι σε ασθένειες, δεν έχετε παρά να τρώτε μια χούφτα καρύδια την ημέρα.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας του San Diego School of Medicine του Πανεπιστημίου της California, μια διατροφή πλούσια σε καρύδια και ελαιόλαδο συμβάλλει στην απώλεια ίδιας ποσότητας βάρους με αυτή που θα έχανε κάποιος αν έκανε μια δίαιτα με χαμηλότερα λιπαρά αλλά υψηλή σε υδατάνθρακες.

Παράλληλα τα καρύδια είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς, καθώς είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά.

Στην έρευνα συμμετείχαν 245 υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες ηλικίας 22 – 72 ετών που ακολούθησαν τρία διαφορετικά ετήσια προγράμματα δίαιτας: μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε υδατάνθρακες, μια χαμηλή σε υδατάνθρακες και υψηλή σε λιπαρά και μια πλούσια σε καρύδια, υψηλή σε λιπαρά και χαμηλή σε υδατάνθρακες.

Οι γυναίκες που ακολουθούσαν την δίαιτα με τα καρύδια έχασαν τα ίδια κιλά με τις υπόλοιπες αλλά βελτίωσαν τα επίπεδα της χοληστερόλης τους, αυξάνοντας την «καλή» χοληστερόλη και μειώνοντας την «κακή».

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε μονο – ακόρεστα λιπαρά οξέα βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, μειώνοντας το ρίσκο για κάποια καρδιακή ασθένεια. Ειδικά τα καρύδια είναι πηγές πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Συγκεκριμένα περιέχουν άλφα λινολενικό οξύ (ALA), ένα από τα ω-3 λιπαρά οξέα, που είναι σημαντικό για την υγιή λειτουργία του οργανισμού.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση της American Heart Association.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ