Χωρίς να μας «φορτώνει» με πολλές θερμίδες, το σταφύλι προσφέρει πολύτιμα συστατικά στον οργανισμό, αρκεί να καταναλώνεται με μέτρο. Ιδού μερικά από αυτά.

  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό συμβάλλοντας στην ενυδάτωση του οργανισμού, ειδικά το καλοκαίρι.
  • Είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών για την καλή λειτουργία του εντέρου, βιταμινών του συμπλέγματος Β και καλίου για τη φυσιολογική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  • Προστατεύει τα μάτια και το ανοσοποιητικό σύστημα προσφέροντας βιταμίνες Α και C.
  • Ειδικά οι κόκκινες ποικιλίες έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συστατικά με αντιφλεγμονώδη και αντικαρκινική δράση.

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ