Ορμονικά προβλήματα, ασθένειες και βλαβερές συνήθειες, όπως το κάπνισμα είναι πιθανό να μειώσουν την ποσότητα και την ποιότητα του σπέρματος. Αν αναζητάτε φυσικούς τρόπους για να το δυναμώσετε, σας προτείνουμε μερικές σούπερ τροφές ευεργετικές για το σπέρμα. 

Κορεάτικο ginseng. Χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση του άγχους, την αύξηση της τεστοστερόνης, την ποσότητα και την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων, για τη βελτίωση της γονιμότητας και της στυτικής λειτουργίας.

Ρίζα ashwagandha – ινδικό ginseng. Το εκχύλισμα της ρίζας ashwagandha μπορεί να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα και την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων και τον όγκο του σπέρματος. Αυτό το βότανο ενισχύει επίσης την υγιή παραγωγή τεστοστερόνης.

Σκόρδο. Το σκόρδο λειτουργεί ως φυσικό αφροδισιακό και αυξάνει την παραγωγή σπέρματος. Επιπλέον, περιέχει το μέταλλο σελήνιο που βοηθά στη βελτίωση της κινητικότητας των σπερματοζωαρίων.

Πράσινο τσάι. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που ενισχύουν τη γονιμότητα καθώς εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που μπορεί να βλάψουν τα σπερματικά κύτταρα. Μάλιστα μικρές δόσεις των κατεχινών που βρίσκονται στο πράσινο τσάι, μπορεί να βελτιώσουν την ποιότητα και την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι ένα με δύο φλιτζάνια πράσινο τσάι καθώς η  υψηλότερη συγκέντρωση κατεχινών μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, ψευδάργυρο, σελήνιο, φυλλικό οξύ και ω3 λιπαρά. 

 


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ