Η σωστή διατροφή κατά την εμμηνόπαυση μας βοηθάει να διατηρούμαστε σε φόρμα αλλά και να έχουμε καλή διάθεση. Ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να συμπεριλάβουμε στο διαιτολόγιό μας και ποιες είναι αυτές που είναι καλύτερο να αποφεύγουμε;

Τρώμε αρκετά γαλακτοκομικά. Επειδή η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου είναι περίπου 1.500 mg, 3-4 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα είναι ό,τι πρέπει. (Κάθε μερίδα έχει περίπου 250 mg ασβεστίου)

Πίνουμε πολύ νερό, αφού βοηθά και στην καλή λειτουργία των νεφρών και στην αποτοξίνωση των ιστών.

Επιλέγουμε τα συχνά γεύματα. Το άδειο στομάχι οδηγεί σε ευκολότερη συσσώρευση λίπους, ενώ τα συχνά και μικρά γεύματα βοηθούν το μεταβολισμό, αυξάνοντας τις καύσεις.

Αποφεύγουμε τις πολλές πρωτεΐνες, γιατί η υπερκατανάλωσή τους προκαλεί την αποβολή του ασβεστίου από τα ούρα. Η μέτρια κατανάλωση φαίνεται πως συμβάλλει στην απορρόφηση του ασβεστίου.

Λέμε όχι στο αλάτι, γιατί η υπερβολική πρόσληψη αλατιού φαίνεται να σχετίζεται με την οστεοπόρωση.

Αποφεύγουμε την καφεΐνη και το αλκοόλ, καθώς ενδέχεται να παρεμποδίζουν την εναπόθεση του ασβεστίου στα οστά.

Κόβουμε το κάπνισμα. Αφενός σύμφωνα με κάποιες έρευνες, εμποδίζει τον οργανισμό να απορροφά το ασβέστιο που προσλαμβάνει, αφετέρου φαίνεται ότι επιτείνει τις εξάψεις.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.